شناسه خبر : 102789
دوشنبه 23 مرداد 1402 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسر «شهید علیخانی» عوامل هتک حرمت را بخشید

کرمانشاه

فاش نیوز - رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: پس از صدور رای عوامل هتک‌حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه؛ همسر شهید هتاکان را بخشید و پرونده بایگانی شد.

به گزارش مشرق، شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته همسر و دختر شهید «حسین علیخانی» از شهدای مدافع حرم در استان، مقابل درب منزل خود به دلیل انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر به ۲ خانم حرمت‌شکن به‌صورت محترمانه تذکر می‌دهند، اما متاسفانه این ۲ خانم و یک مرد که به همراه آن‌ها بود، همسر شهید و دخترش را مورد هتک‌حرمت و ضرب‌وجرح قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: به‌دنبال این حادثه و جریحه‌دار شدن احساسات مردم شهیدپرور کرمانشاه، تحقیقات برای شناسایی این افراد هتاک در دستور کار قرار گرفت و هر سه آن‌ها بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: درنهایت پس از بررسی دقیق و همه‌جانبه موضوع و تایید و تفهیم عناوین اتهامی، رای پرونده در شعبه ۱۱۲ کیفری استان صادر شد که طبق قانون و رای صادره از سوی دادگاه، متهمین به حبس، پرداخت دیه و جریمه نقدی محکوم شدند.

وی افزود: پس از اعلام رای دادگاه، همسر و فرزند بزرگوار شهید مدافع حرم، با مناعت‌طبع از حق قانونی خود گذشت کرده و با اعلام رضایت آنها پرونده با قرار موقوفی بایگانی شد.

منبع: مشرق نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi