شناسه خبر : 103538
چهارشنبه 22 شهريور 1402 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت مأمور انتظامی در هرمزگان

فاش نیوز - سرهنگ «عرب» از شهادت مأمور انتظامی در شهرستان سیریک استان هرمزگان خبر داد.

کد خبر: ۶۱۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ - 13September 2023
 

شهادت مأمور انتظامی طی تعقیب و گریز در هرمزگان

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ «موسی عرب» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت 9 صبح روز گذشته مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید «سیاوشی مهربونجی» شهرستان سیریک در محور سیریک - جاسک به یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق مظنون و دستور ایست صادر کردند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو با بی توجهی به ایست مأمورین از محل متواری و از محوطه ایست و بازرسی خارج شد که در این حین دو نفر از مأمورین با موتورسیکلت اقدام به تعقیب خودرو کرده که برابر مقررات اقدام به هشدار ایست دادند که متأسفانه توجهی نکردند و پس از حدوداً ۱۴ کیلومتر در حوالی روستای گتان در حوزه شهرستان جاسک به خودروی موصوف نزدیک که متأسفانه راننده خودرو حدودا ۲ کیلومتر از مسیر با حرکات مارپیچ از ادامه مأموریت همکاران ممانعت کرده که در نهایت از لاین خود خارج و به لاین مخالف آمده و قصد زیر گرفتن مأمورین را داشته که نظامیان مذکور به دلیل انسداد جاده به سکوی سیمانی پل برخورد کرده اند.

این مسئول ادامه داد: در این حادثه، هر دو مأمور مجروح و یکی از آنان به هویت ستوانیکم «علی اولاد حسین» به علت شدت جراحات وارده در صحنه، به فیض شهادت نائل شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه، علت تامه حادثه در دست بررسی کارشناسان مربوطه است از دستگیری راننده تریلی و توقیف خودرو خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، ضمن تسلیت به خانواده این شهید والامقام، همرزمان وی و عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان هرمزگان و فارس، عنوان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

ستوانیکم «علی اولاد حسین» اهل شهرستان فسا استان فارس است. این چهارمین شهید فراجا در هرمزگان از ابتدای امسال است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi