شناسه خبر : 104002
جمعه 07 مهر 1402 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور در دفتر شبکه ملی ایثارگران

نماینده جدید ولی فقیه در بنیاد شهید با نمایندگان تشکل های ایثارگری دیدار و گفت و گو کرد

موضوعاتی مانند مسکن، اشتغال، لوازم مصرفی اولیه و مانند آن نمی بایست اکنون وجود داشته باشد و الان می‌بایست به صفر نزدیک می‌شد و بنیاد در شرایط کنونی می‌بایست امور روزمره‌ای مانند درمان و توانبخشی را رسیدگی می‌کرد...

فاش نیوز - نماینده جدید ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در دفتر تشکل های ایثارگری، با اعضا هیئت مدیره شبکه ملی ایثارگران دیدار و پیرامون مسائل مختلف به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سیدرمضانعلی موسوی مقدم، نماینده جدید ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران که اخیرا و با استعفای حجت‌الاسلام شکری از سوی مقام معظم رهبری به این مقام و جایگاه منصوب گردیده است، به دیدار جانبازان و ایثارگران عضو  هیئت مدیره شبکه ملی ایثارگران رفت و با حضور در دفتر تشکل های ایثارگری با آنان دیدار و گفت و گو کرد.

در این جلسه که در فضایی بسیار گرم و صمیمی برگزار گردید، پس از خیر مقدم و آرزوی موفقیت در ماموریت خطیر محوله توسط مقام عظمای ولایت، حضرت آیةالله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) به حجت‌الاسلام موسوی مقدم، نمایندگان حاضر تشکل های تشکیل‌دهنده شبکه ملی ایثارگران، اعضای شورای مرکزی، معاونین و مشاورین معرفی شدند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران طی بیاناتی مشفقانه و پدرانه نکاتی را یادآور شد و گفت: من پیش از این با برخی از دوستان مراوده و مجالست داشتم و با برخی از دوستان هم که به تازگی آشنا شدم، باعث مسرت است.

وی اظهار داشت: موضوعاتی مانند مسکن، اشتغال، لوازم مصرفی اولیه و مانند آن نمی بایست اکنون وجود داشته باشد و الان می‌بایست به صفر نزدیک می‌شد و بنیاد در شرایط کنونی می‌بایست امور روزمره‌ای مانند درمان و توانبخشی را رسیدگی می‌کرد. اما این که این مشکلات تاکنون به جای مانده است، جای سئوال و بررسی است.

موسوی مقدم در بخشی از بیانات خود نیز اظهار داشت: لازم است از ظرفیت تشکل‌های ایثارگری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به طور کامل استفاده شود و با توجه به وجود نخبگانی در جامعه ایثارگران و شبکه ملی ایثارگران این نخبگان می‌بایست خود را جهت ارائه خدمات موثر به جامعه ایثارگری به پست‌های کلیدی مانند نمایندگی مجلس برسانند و حتی در قالب سفیر به کشورهای مختلف اعزام شوند.

یکی دیگر از نکاتی که نماینده مقام معظم رهبری به آن اشاره کرد این بود که امور ایثارگران باید به خود آنان سپرده شود، زیرا آنان از هر کسی با امور و مشکلات خودشان آشناتر هستند. 

بنا بر این گزارش، همچنین در این نشست، جانبازان و ایثارگران حاضر هریک به بیان نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات ایثارگران و وضعیت بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداختند و مطالبی را به استحضار نماینده ولی فقیه رساندند؛ مواردی همچون:

 - بررسی عملکرد رئیس بنیاد شهید از ابتدای انتصاب تاکنون؛

 - گزارش تغییر ساختار بنیاد شهید و برخی از تبعات آن؛

- موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و وظایف و تکالیف بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

- لزوم به کارگیری و استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های ایثارگری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛

- مشکل بیمه دی و ضعف‌های موجود در ارائه خدمات به ایثارگران و جانبازان؛

- مشکلات درمانی جامعه ایثارگری با توجه به رسیدن به سالمندی و تشدید عوارض ناشی از مجروحیت و بروز عوارض جدید؛

- مشکلات دارو و تجهیزات جانبازان و ایثارگران؛

۸ مشکلات بخش اقتصادی و عدم بهره‌مندی و رضایت جامعه ایثارگری از این بخش، خصوصاً بانک دی؛

- مشکل ورود مدیران جدید به بنیاد که به امور ایثارگران آشنا نیستند؛

- به کارگیری برخی از مدیران تأیید صلاحیت نشده در بنیاد؛

- مشکل تعدد قوانین در حوزه ایثارگران و در نتیجه، تعارض در قوانین؛

- عدم وجود انگیزه در برخی مدیران بنیاد برای حل مشکلات؛

- و....

گفتنی است حجت الاسلام موسوی مقدم که اخیرا به نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب گردیده، تجربه مدیریت و ایفای مسئولیت و مدیریت در امور ایثارگران در بنیاد استان خراسان و همچنین در رده های مختلف سازمان صدا و سیما و در اواخر این دوره سمت قائم‌مقامی سازمان صدا و سیما را بر عهده داشته است.

 

اینستاگرام
انشاالله بزودی شاهد رفتن قاضی زاده ‌ و دار و دسته اش از بنیاد خواهیم بود . خبرهای خوشی در راه است .
سن بنده ۵۸سال که هیچ جادیگه به من کارنمیدن چندسالی هست کمک معیشت میگیرم از صدهزارتومن شر ع شد تاالان ۴۵۰۰بم میدن الانم ۷ماه ازسال ۱۰۴۲میگذره حتی هزارتومان به معیشتم اضاف نشده حتی من نه خونه نه ماشین هیچ ندارم مستجرهستم دهک منو زدن ۹اخه خداراضیه من به دردم بگم تورابخدا رسیدگی کنید ممنون
ایکاش ایشون آقای موسوی مقدم ریئس بنیاد بشه چون آدم صادق درست کارو بانفوذه این آقادکتر دستش کاری برنمیاد کارخراب کنه و چوب لای چرخه
با تشکر از زحمات شما فاش نیوز ااجرای دقیق وبی قیدوشرط ماده ۳۸طبق تأیید مقام معظم رهبری وتصویب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان
باسلام واحترام
درد مشترک ایثارگران وعده های عمل نشده است که توسط متولیان دستورالعمل وبخشنامه شده ودر روی کاغذ باقی مانده ایثارگران توقعی ندارند سالهای سال ازشون سر نزنید دنبال حقوق خود نمی ایند فقط این قوانین را اعلام نکنید چون با عدم اجرایش آبرویی برایمان نگذاشتید.
از حقوق ومعیشت جانبازان فقیر بگوید هر روز ریس عوض میکنین این درد را از جانبازان دوا نمیشود
سلام ، موضوع درمان که بدیهی ترین نیاز جانبازان است و طبق قانون میبایست کاملا رایگان باشد لیکن مشروط به شروطی کردند که فقط خودشان میدانند و قبول دارند. حدود 500 هزار تومن هزینه درمان به بیمه دی تحویل شده اما فقط 130 هزار تومن تایید کردند.
سالهاست پزشک متخصص اعصاب و روان داروهای مورد نیاز را با هزینه شخصی از خارج وارد میکند و به جانبازان میرساند اما بیمه هرگز هزینه داروهای خارجی را که به سه و نیم میلیون تومن در ماه رسیده پرداخت نکرده حتی مبلغ گمرک را هر مرتبه بیشتر میکنند. از سوی دیگر داروهای داخلی فاقد اثربخشی میباشند و قابل قیاس با داروهای خارجی نیستند. در واقع بیمه تکمیلی هیچگونه استفاده درمانی یا کاهش هزینه را نداشته است لذا بودن و نبودن تفاوتی ندارد.
سلام وعرض احترام خدمت نماینده محترم مقام معظم رهبری دربنیادشهیددرموررخه97/12/10پرونده موج انفجارم رای مثبت گرفته که باتخلف اداری سال1400ثبت سامانه سجا یاگردیده رئیس وقت ایثارگران استان جناب سرهنگ حمیدکشوری جناب سرهنگ کاظمی رئیس کمیسیون بدوی وابلاغ کننده رای مثبت دارای حضوربالای شش ماه خط مقدم دارای کلیه مدارک ومسنتدات مسجل شده مربوط به عملیات زمان بروالفجر9سال64کردستان لذاخواهشمنداست نسبت به خدای ناکرده تخلفی اداری مظلوم ومورداجحاف قرارگرفته رااحقاق حق بفرمائیدممنون مقام مسئولیت محترمتان هستم
با عرض سلام و ادب خدمت ححتالاسلام سید بزگهوار موسوی مقدم نماینده رهبری در بنیادشهید حاج آقا جانبازان و ایثارگران درمان و دارو و منعیشت خبلی خیلی در رنج وعذاب هستند در باره درمان هر موقع به پزشک یا درمان به بیمارستان می رویم همیشه چند فلم دارو در دارو خانه یا وجود ندارد یا جزء قرار داد نیست و اگر باشه باید برای تایید. دارو به بیمه دی مراجعه کنیم هزینه گرایه ماشین ووو خلاصه این سر شهر تا آن سر شهر در باره دهگ بندی خانوار هم در سر های خودش دارد مثال اگر حقوق منعیشت یک جانباز و ایثارگر بالی شش میلیون باشد و همسرش حق پرستاری بگیرد میشود دهگ 10 و حقوق منعیشت قطع میشود بخدا قسم من خودم مثال می زنم حدود شش ماه هستش خانواده رنگ گوشت و ماهی ووو همیشه تخم مرغ با گوجه معده خرابه و توان حدف ندارند واقعا جای تاسف دارد یک جانباز ماهی چهار میلیون دویست پرداخت بشه در ضمن ما هم عروس و داماد و نوه ووو داریم خجالت می کشیم ماهی یک بار پدر برزگ شان ببندن حداقل حقوق که به من نمی دهند به لطف مسولان جدید بنیاد چهار میلیون دویست وام شصد تومان ماهی سه میلیون شصت در ضمن آب برق گاز ووو واقعا کمیته امداد و بهزیستی خدمات شان از بنیاد بهتر هستش مزاحمت نشم در دل زیاده انشاءالله نماینده ولی فقیه حجت الاسلام موسوی مقدم پیگیری دهگ بندی و بهداشت درمان ایثارگران و جانبازان زیر بیست پنج.درصد را مستقیم پی گیری بمالید ممنون سپاسگذارم .مرگ بر اسرائیل جنایتکار مرگ بر آمریکا
جناب حجت الاسلام موسوی مقدم،ایا به این گفته ی خود،،که کار و اداره ی ایثارگران رو باید بخود ایثارگران بسپاریم اعتقاد دارید!!!!؟ چرا با امضاء و درخواست طوماری ایثارگران در خصوص ابقای ریاست آقای مهندس واحدی در بنیادشهید و امور ایثارگران موافقت نشد!!!!؟ پس حداقل به شعور و فهم ایثارگران توهین نکنید!!!!شما همین مدل اداره کردن بنیاد رو می پسندید وقبول دارید،، وهرکسی که بخواد صادقانه و با دلسوزی کار کند،کنارش میزنید،،حتما باید در این باند،باند بازی باشد، وگرنه حتی اگر کل ایثارگران ازخدماتش راضی باشند،کنارش میزنید!!!؟عجب و عجیب،چرا ساختار نظام اداری ما به اینجا کشیده شده،،عده آیی تملق گو و آمارساز و بی مسئولیت در مقامهای بالا جای گرفتن و جامعه ی ناراضی از عملکرد آنها و این قصه همچنان ادامه دارد!!!؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi