شناسه خبر : 104303
دوشنبه 17 مهر 1402 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باید نسل جوان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم

فاش نیوز - «رمضانی» با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس، گفت: باید از گنج جنگ استفاده و آن را برای نسل جدید تبیین کنیم.

کد خبر: ۶۲۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷ - 08October 2023
 

فلسفه تشکیل بنیاد حفظ آثار تبیین و تشریح دستاوردهای دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان که با حضور امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، حضور در مراسم‌های حفظ آثار دفاع مقدس را مهم دانست و اظهار داشت: فلسفه تشکیل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبیین، تشریح و پرداخت دستاوردهای آن است.

وی مطالعه وصیت‌نامه شهدا را امری ضروری و یکی از توصیه‌های امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: امام راحل (ره) فرمودند مبادا شهدا را فراموش کنیم؛ این در حالی است که متاسفانه امروز ما، شهدا و آثار ایثارگری‌ها را در پیچ‌وخم زندگی فراموش کرده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: باید از گنج جنگ استفاده و آن را برای نسل جدید تبیین و تشریح کنیم.

رمضانی با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به تعبیر بزرگان انقلاب اسلامی، دانشگاهی است که اگر به درستی اهداف آن تبیین شود، سازنده و راهگشا خواهد بود؛ بنابراین لازم است که این فرهنگ برای نسل نوجوان و جوان به درستی تشریح شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi