شناسه خبر : 104692
پنجشنبه 27 مهر 1402 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترکیه برای شهدای غزه ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

فاش نیوز - رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت هزاران فلسطینی، سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.

ترکیه برای شهدای غزه ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری قدس آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس این گزارش پرچم‌های ترکیه در سراسر این کشور برای ادای احترام به شهدای فلسطینی و از جمله شهدای بیمارستان المعمدانی غزه به حالت نیمه برافراشته در خواهد آمد.

وزارت بهداشت فلسطین ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ برابر با ۲۵ مهرماه جاری از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر در لحظات اولیه این انفجار خبر داد.

در پی بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سه روز عزای عمومی اعلام و دیدار برنامه ریزی شده خود با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را لغو کرد.

وزیر خارجه اردن نیز اعلام کرد: نشست چهار جانبه که قرار بود روز چهارشنبه در این کشور تشکیل شود، برگزار نخواهد شد.

مارتین گریفیتس معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده کمک‌های اضطراری روز چهارشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل، گفت: در اسرائیل مقامات تائید کرده‌اند که یک هزار و ۳۰۰ نفر کشته و بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند، در حالی که در غزه بیش از ۳ هزار نفر کشته شده‌اند، بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر مجروح شده‌اند و صدها نفر زیر آوار هستند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi