شناسه خبر : 105275
دوشنبه 15 آبان 1402 , 15:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات درمانی ایثارگران در استان البرز برگزار شد

نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات درمانی ایثارگران در استان البرز برگزار شد

فاش نیوز - نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات درمانی ایثارگران که با حضور معاونین بیمه دی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات درمانی ایثارگران که با حضور قزلباش معاون مالی و اقتصادی، آهنی معاون حقوقی و دیگر مسئولین بیمه دی برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا بر اهمیت درمان جامعه ایثارگری تأکید و تصریح کرد: ایثارگران نباید در بحث درمان مشکلی داشته باشند، بیمه دی باید به تعهدات خود بر مبنای قرارداد و شیوه‌نامه منعقدشده عمل کند و در این زمینه همکاری لازم را با بنیاد داشته باشد.
وی افزود: جامعه ایثارگری روبه سالمندی هستند و ازنظر درمانی نیاز به توجه خاص دارند، ما در قبال ایثارگران مسئول هستیم و انتظار داریم اقداماتی خوب و مؤثر در بحث درمان ایثارگران صورت گیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بر لزوم افزایش زیرساخت‌های خدمت‌رسانی به ایثارگران تأکید کرد و افزود: افزایش مراکز طرف قرارداد و سهولت در پرداخت هزینه‌های مستقیم اقداماتی مؤثر در جهت رضایتمندی ایثارگران درزمینه درمان است.
رستمیان در خاتمه بر رفع چالش‌ها و مشکلات موجود تأکید کرد و افزود: باید با هم‌اندیشی در مسیری حرکت کنیم تا ایثارگران درزمینه درمان مشکلی خاصی نداشته باشند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi