شناسه خبر : 105598
چهارشنبه 24 آبان 1402 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای مطلوب طرح سپاس وظیفه اداری و اخلاقی ماست

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در هشتمین نشست کمیته بهره‌وری و تحول اداری که با هدف بررسی چرخه‌های بهره‌وری در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در محل سالن جلسات ساختمان ستاد برگزار شد، گفت: اجرای مطلوب طرح سپاس وظیفه اداری و اخلاقی ماست.
 
اجرای مطلوب طرح سپاس وظیفه اداری و اخلاقی ماست

به گزارش «ایثار»، خسرو شهیدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به اینکه شناسایی نقاط ضعف و قوت اقدامات و فعالیت‌های بنیاد شهید استان از جمله اهداف برپایی این نشست است، اظهار کرد: بهره‌وری به زبان ساده بهره‌گیری از نیروی انسانی و امکانات موجود اداری است، به نحوی که بتوان بهترین و بیشترین بهره در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و رسیدن به نقطه مطلوب حاصل شود.
  وی طرح سپاس را یکی از مهمترین بخش‌های کاری بنیاد عنوان کرد و افزود: طبق تاکید ریاست عالی بنیاد مبنی بر اینکه همه خادمین شهدا و کارکنان بنیاد باید خود را به عنوان یک مددکار فرض کنند، بنابراین باید این امر مهم به دو شکل مددکار عمومی و مددکار تخصصی در نهاد مقدس بنیاد نمایان شود و هر کدام در جایگاه خود برای خدمت‌گزاری بهتر به جامعه  ایثارگری به ایفای نقش بپردازند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه هنر گوش دادن به دردل‌ها و مشکلات جامعه ایثارگری را یکی از مهمترین ویژگی‌های یک مددکار برشمرد و تصریح کرد: اگر ما بتوانیم با هنر گوش دادن اعتماد ایثارگران را بیش از پیش جلب کنیم به یقین بسیاری از انتظارات و مشکلات این عزیزان که باعث مراجعه مکرر آنان به بنیاد می‌شود نیز کاهش پیدا کرده و موجبات تسهیل در فرآیند ارائه خدمات بهتر به آنان را فراهم می سازد.
شهیدی انجام مطلوب و بهینه «طرح سپاس» را وظیفه ای اداری و اخلاقی خادمین شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: داشتن برنامه و احساس مسئولیت در انجام کار، دو شاخص مهم در کارایی و اثر بخشی در چرخه بهره‌وری محسوب شده که امیدواریم با لحاظ کردن این دو ویژگی، روند ارائه خدمت به ایثارگران را ارتقا بخشیم.
 در ادامه این نشست، رئیس اداره برنامه‌ریزی و تحول اداری بنیاد نیز به ارائه گزارشی از چگونگی انجام چرخه‌های بهره‌وری و برنامه عملیاتی در بنیاد شهید پرداخت و  بروزرسانی ثبت مدارک تحصیلی و هویتی جامعه هدف در سیستم سجایا، شفاف سازی هزینه‌های درمانی در پرداختی‌های بیمه تکمیلی در سامانه سجایا و اجرای ساماندهی بهتر 'طرح سپاس" را از جمله برنامه‌های مهم در چرخه بهره‌وری عنوان کرد. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi