شناسه خبر : 105656
شنبه 27 آبان 1402 , 18:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با اشاره به بررسی برنامه هفتم توسعه مطرح کرد

انتقاد نماینده مجلس از عدم مسئولیت پذیری مدیریت بنیاد شهید

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ی سخنان خود قول مساعد داد که در روز یک‌شنبه به همراه سایر نمایندگان ملت در تصویب مواد الحاقی ایثارگران به لایحه برنامه هفتم توسعه...

فاش نیوز - نماینده مجلس عدم مسئولیت پذیری در بنیاد شهید را عامل اصلی مشکلات در جامعه ایثارگری عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگار ما، محمد کعب‌عمیر، نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در جمع فرزندان معظم شهدا درخصوص حذف کلیه تسهیلات و حقوق مکتسبه جامعه ایثارگری در برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: تمام مشکلات جامعه هدف به علت عدم مسئولیت پذیری و مدیریت آقای قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید می‌باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه آقای قاضی‌زاده هاشمی هیچ گونه دغدغه و حساسیتی نسبت به قوانین ایثارگران و بالاخص فرزندان شهدا نداشته است و این قانون (اضافه نمودن الحاقات برنامه ششم توسعه) به برنامه هفتم را خود نمایندگان و با توجه به مطالبات صنفی ایثارگران الحاق کردند و بنیاد شهید هیچگونه نقش حمایتی در این خصوص نداشته است.

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ی سخنان خود قول مساعد داد که در روز یکشنبه به همراه سایر نمایندگان ملت در تصویب مواد الحاقی ایثارگران به لایحه برنامه هفتم توسعه حمایت لازم را انجام دهد.

بر پایه این گزارش، در ادامه‌ی پیگیری موضوعات و مطالبات جامعه ایثارگری در لایحه برنامه هفتم توسعه، نشستی با حضور کعب عمیر، نماینده مردم شوش با فرزندان و همسران شهدا برگزار و موضوعات مندرج در بند ج ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم توسعه بحث و قول مساعد جهت پیگیری موضوع در صحن علنی را داد و اظهار داشت: تمامی نمایندگان مجلس در خصوص بند ج ماده ۳۱ لایحه اتفاق نظر دارند و در تصویب آن حمایت خود را اعلام کرده اند.

اینستاگرام
آقای قاضی هاشمی خودش مشکل ندارد فکر ایًارگران نیست
قاضی زاده کلا برضد ایثارگران عمل میکند علی الخصوص جانبازان زیر 25 و رییس جمهور هم در خواب است بدنامی دولت در بین ایثارگران عاملش قاضی زاده است
سلام ماده۴۸ چرا اجرا نمی شود وفرزندان جانباز جانشین نمی شوند
باسلام خدمت شما عزیزان خدمت برادرعزیز زیر۲۵درصدعرض کنم اقاهرخدمتی که آقای قاضی‌زاده ومدیدان تحت امرایشان دراین حدود۴سالبرای ماجانبازان بالای ۲۵درصدانجام داده اندبه شمابرادرعزیزتفیض میکنیم آقاجان آقای قاضی‌زاده ومدیران تحت امرایشان اصلا دقدقه ایثارگران راندارندفقط دقدقه اینودارندکه امروزراچطوربامدیران تحت امرش بگذراندخداازکسی نگذره که این اقارادردامن بنیادشهید وامورایثارگران مظلوم گذاشت که واقعامارابیچاره کردبخدایی که شمامیپرستیدمن اینقدرازاقای قاضی‌زاده ومدیدان تحت امرایشان ناراضی هستم که باورکنیدچندماهی هست حتی کارها داشتم ولی وارداداره بنیادشهید وامورایثارگران نشدم حالم ازاین عوامل بهم میخوره باورکنیددرحال حاضر از هیچ کسی به اندازه ایشان منزجر نیستم
سلام ، میدانیم مسئولان غرب پرست بسیار تلاش کردند تا خدمت رسانی به ایثارگران به کمترین میزان تقلیل پیدا کند. علت هم مشخص است آنها با بسیج و جانباز و خانواده شهید مخالف هستند و هیچگونه اعتقادی به فرهنگ ایثار و شهادت ندارند لذا در دولتهای غرب گرا حداقل خدمت رسانی صورت پذیرفته و موجب پیدایش اعتراضات و شکایات ایثارگران گردیده است.
جای تعجب است که دولت انقلابی نیز همان عملکرد منفی و انقباضی را دنبال کرده زیرا پس از بیش از دو سال از تشکیل دولت و مجلس انقلابی هنوز همان مسئولان غرب پرست در پستهای حساس حضور دارند و تغییری وجود نداشته است.
ماده54 اجراشود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi