شناسه خبر : 106064
سه شنبه 07 آذر 1402 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اردوی آموزشی خانواده بانشاط ویژه فرزندان دختر شاهد و ایثارگر

فاش نیوز - مدیرکل دفتر مشاوره و مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دومین برنامه اردوی آموزشی خانواده بانشاط با حضور ۱۲۰ نفر فرزندان دختر شاهد و ایثارگر با همکاری دفتر برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی در مجتمع فرهنگی ایثار کردان در ۷ تا ۱۰ آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 
دومین برنامه اردوی آموزشی خانواده بانشاط با حضور ۱۲۰ نفر فرزندان دختر شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
به گزارش ایثار، بهروز بزرگی از برگزاری دومین اردوی آموزشی، فرهنگی و تفریحی خانواده بانشاط (دختران توانمند) خبر داد و گفت: امروزه مهمترین عامل نارضایتی در زندگی افراد عدم احساس آرامش و رضایت‌مندی از زندگی است که دلیل این موضوع میزان سلامت روان در افراد است سلامت روان به معنای سلامت فکر و سازگاری افراد با محیط پیرامون و مقابله با فشارهای زندگی است به شکلی که فرد بتواند از تفکر و توانایی‌های خود استفاده کند، در جامعه عملکرد مناسب داشته باشد و نیازهای معمول زندگی روزمره را برآورده سازد.
بزرگی خاطرنشان‌کرد:  آشنایی با اصول سلامت روان و به کار گیری آن در زندگی نه تنها رشد ابعاد مختلف شخصیتی و نیازهای بنیادی فرد را ممکن می سازد بلکه راهی مناسب و اصولی برای پیشگیری از آسیب‌ها و سالم کردن محیط روانی اجتماعی افراد است. بنابراین توجه به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و روانی کسب مهارت‌های لازم و توانمندسازی در جهت مواجهه با مسائل و موقعیت‌های مختلف زندگی، ارتقای توان روحی در مقابله با رویدادهای ناخوشایند تمرین صبر و شکیبایی و بهره‌وری از فرصت‌های زندگی می‌تواند مانع از بسیاری مشکلات و در نتیجه حفظ سلامت روانی شود.
مدیرکل دفتر مشاوره و مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در این راستا با توجه به نقش و تأثیر آموزش به عنوان یکی از شناخته شده ترین مداخلات پیشگیرانه و ارتقایی در تداوم زندگی و افزایش رضایت مندی خانوادگی اردوهای آموزشی خانواده بانشاط تحت عنوان دختران توانمند برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
گفتنی است که در این اردوی آموزشی اساتید مجرب و متخصص در خصوص سرفصل‌های پیش‌بینی شده تدریس خواهند داشت. در کنار جلسات آموزشی برنامه‌های متنوعی چون انجام تمرین‌های عملی در زمینه مهارت‌های تاب آوری و تکنیک‌های آرام‌سازی انجام مشاوره‌های فردی و راهنمایی‌های کاربردی و برنامه‌های تفریحی و ورزشی پیش‌بینی و اجرا خواهد شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi