شناسه خبر : 106145
پنجشنبه 09 آذر 1402 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلس یازدهم و تلاش‌ برای ارتقاء جایگاه ایثارگران

مجلس یازدهم و تلاش‌ برای ارتقاء جایگاه ایثارگران

فاش نیوز - رضا ریاحی، سرپرست اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران
10 آذر هر سال به نام روز مجلس نامگذاری شده است، روزی که شهید سید حسن مدرس، مرد مجلس در راه آزادی تبعید شد و در نهایت به شهادت رسید اما حاضر نشد استبداد رضاخانی را مهر تأیید بزند. شهید مدرس رفت تا مجلس مردمی بماند و خواسته‌های مشروع آنان را دنبال کند و باید این مهم قدر شناخته شود. می‌توانست کنج عافیت گزیند و عالمی پر طرفدار باشد اما او رفتن را انتخاب کرد تا برای همیشه در تاریخ تاریخ جاودانه شود.
به گزارش خبرگزاری آریا - مجلس نقش مهمی در زندگی مردم و به ویژه جامعه ایثار و شهادت دارد و مجلس یازدهم در این دوره تلاش‌های شایسته‌ای برای ارتقاء کیفیت و معیشت ایثارگران داشته است، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از جامعه ایثارگری از نکات ارزنده مجلس در این دوره بوده است و امید است که با توجه به نزدیک شدن با ایام انتخابات برای مجلس دوره دوازدهم این نگاه و عملکرد در آینده ادامه پیدا کند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم عالیقدر، روز مجلس را به تمامی خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نمایم. به یقین مجلس نماد اقتدار مردم و جامعه است. درباره اهمیت جایگاه مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران می توان به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره نمود که فرمودند: «جایگاه مجلس، جایگاهی بسیار عالی برای انعکاس نظرات و اراده ملت در وضع قوانین و مقررات و رگه‌های اجرایی است».
امید است به یاری خدای متعال نمایندگان محترم همواره در خدمت به نظام و ملت،موفق و سربلند باشند.
رضا ریاحی، سرپرست اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران

اینستاگرام
باسلام و احترام. جناب ریاحی عزیز همانطور که می‌دانید ایثارگران به چند قشر مختلف تقسیم شده اند. از میان این همه اقشار تنها قشری که فعلا تا این لحظه مورد بی مهری یا بهتر بگم در مظلومیت قرار گرفته است. قشر جانبازان زیر ۲۵درصد کمک معیشت بگیر بنیاد شهید هستند. لطفا ترا به همه مقدسات عالم گفتار درمانی کافیست لطفا کمک کنید و از جناب دکتر قاضی‌زاده هاشمی عزیز که خود هم جانباز سرافراز هستند بخواهید اولا کمک معیشت این قشر مظلوم زیر ۲۵درصد را به علت کهولت سنی و تشدید عوارض بیماری های ناشی از جبهه و غیره....را تبدیل به یک حداقل حقوق شرافت مندانه و آبرومندانه و در حد کفاف زندگی این قشر اقدام و به واقعیت بپیوندند تا هم خدا و هم خانواده های محترم و هم خود جانبازان مذکور دعا گوی جناب دکتر قاضی‌زاده و هم شما و دیگر مسئولان باشند باسپاس و التماس دعا از شما و همچنین مدیر و مسئول سایت فاشنیوز این پیام حقیر را در تیر اخباری خود قرار دهند.
اجرکم عندالله.
بابایی ترکمانی از طرف
جمع کثیری از جانبازان زیر ۲۵درصد بنیاد شهید. یاحق
باسلام تورابخدادیگه بس کنیداین همه خدمتی که دراین ۴سال انجام شده بستان است دیگه جای خدمت جدیدنداریم ازلطف شمامجلسی ها ممنون هستیم بابااین همه وعده ووعیدراازکجاپیدامیکنیدخدادروغگورارسواکنه انشاالله ماکه همه شمارابه دست عدالت خدادراون دنیامیسپاریم دیگه خوددانید
به قول قدیمی ها این حرفا برای ما نون و آب نمی شه!!!!؟؟؟؟؟...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi