شناسه خبر : 106306
سه شنبه 14 آذر 1402 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزییات مراسم تشییع و تدفین شهدای اخیر تفحص شده و شهید سردار تقی زاده اعلام شد

فاش نیوز - جزییات مراسم تشییع و تدفین شهدای اخیر تفحص شده و شهید سردار تقی زاده اعلام شد
علیرضا اکبری رییس اداره روابط عمومی بنیادشهیدتهران، گفت: پیکر شهدای مدافع حرم تهرانی که به تازگی از طریق آزمایش DNA شناسایی شد، روز سه شنبه و پنجشنبه به خاک سپرده می شود.
وی افزود: پیکر هر یک از شهدا برای مراسم تشییع به دیار خود فرستاده شد و برنامه خاکسپاری شهدایی که قرار است در تهران برگزار شود به این شرح است، پیکر شهید حسن اکبری روز پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه در گلزار شهدای امامزاده جعفر و حمیده خاتون باغ فیض به خاک سپرده می شود.
اکبری ادامه داد: همچنین پیکر شهید علی آقا عبداللهی روز سه شنبه 14 آذر ساعت 8 صبح از خیابان پاستور، بعد از گیت خیابان 12 فروردین تشییع و برای خاکسپاری به قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا منتقل می شود.
وی تصریح کرد: پیکر مطهر شهید سید مصطفی صادقی نیز روز پنجشنبه ساعت 9 و نیم صبح از شهرک اکباتان، فاز 2، مسجد امام خمینی(ره) تشییع و برای مراسم تدفین به سمت قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا منتقل می شود.
ریس اداره روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ، در پایان خاطرنشان کرد: پیکر شهید سردار تقی زاده که روز شنبه توسط موشک‌های اسرائیلی در سوریه به شهادت رسیده بود نیز روز  سه شنبه 16 آذر ساعت 8 صبح در شهرک محلاتی تشییع و جهت تدفین به سمت گلزار شهدای امامزاده جعفر و حمیده خاتون باغ فیض منتقل می‌شود. محل دفن شهید صادق ذاکر حسینی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi