شناسه خبر : 106314
سه شنبه 14 آذر 1402 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید برگزار شد

فاش نیوز - مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور، سرپرست سابق امور مجلس و دولت و مدیرکل امور مجلس و دولت و معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد
به گزارش ایثار، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور  رضا ریاحی، سرپرست سابق امور مجلس و دولت و امید چوپانکاره مدیرکل امور مجلس و دولت و محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد و محسن بزرگی در این مراسم از زحمات ریاحی قدردانی و برای چوپانکاره آرزوی موفقیت کرد.
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حکم مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد آورده است: نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران ستاد مرکز منصوب می‌نمایم.
معاون رئیس جمهور در این حکم عنوان کرد: در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همدلی و همراهی همکاران خدوم آن اداره کل، زمینه تحقق اهداف کلان بنیاد و سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار ، شهادت و ساماندهی امور ایثارگران را فراهم نمایید.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi