شناسه خبر : 106403
شنبه 18 آذر 1402 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منتشر شد

فاش نیوز - فراخوان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار که با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود، منتشر شد.

فراخوان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود. 

این جشنواره با موضوعات «جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا»، «ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)»، «شهدای امنیت»، «سبک زندگی ایثارگرانه»، «ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خود گذشتگی همسران معظم جانبازان»، «آزاده‌ها و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود.

«نگاه هنرمندانه به فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی»، «زندگینامه شهدا و ایثارگران شاخص در هر استان»، «مقتل‌خوانی شهدا»، «شهدای مدافع حرم»، «شهدای امنیت»، «شهدای غزه»، «مناسب‌سازی محیط شهری برای زندگی ایثارگران»، «توجه به رویدادهای تاریخ معاصر انقلاب» و «زندگینامه شهدای انقلاب به خصوص شهدای ترور» بخشی از محورهای مورد توجه و تأکید جشنواره ایثار است که از میان نمایش‌های متقاضی با شیوه‌های مختلف نمایشی در بخش‌های ۳ گانه با اولویت قراردادن محورهای مورد تأکید جشنواره تئاتر ایثار انتخاب می‌شوند. 

آخرین مهلت ارسال آثار حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ و  زمان برگزاری آن، اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره می‌توانند روی  فرم و فراخوان جشنواره را از اینجا دانلود و آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی  c.p.isaar@gmail.com ارسال کنند.

همچنین دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان شهید آیت‌الله طالقانی، ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران، طبقه ششم، دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری، اداره هنرهای نمایشی و تجسمی با شماره تماس ۸۸۲۳۲۶۴۴- ۰۲۱ آماده پاسخگویی به شرکت‌کنندگان است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi