شناسه خبر : 106891
یکشنبه 03 دي 1402 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیمچی مازندران برگزار می‌شود

فاش نیوز - سرهنگ پاسدار «سلامی» از برگزاری پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیمچی مازندران به میزبانی شهرستان آمل خبر داد.

کد خبر: ۶۳۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ - 24December 2023
 

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیم‌چی مازندران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در دیدار با «نبی الله جلیلی» مسئول مخابرات لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس برگزاری پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیمچی مازندران را مصداق عمل صالح دانست و اظهار داشت: امروز بسیاری از جهت گیری‌ها به سمت ارزش‌ها و یادواره‌ها شکل می‌گیرد و در این یادواره تخصصی یاد و خاطره شهدای مخابرات و بیسیمچی گرامی داشته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهدای بیسیمچی از مظلومترین شهدا بودند، گفت: یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا به جامعه نورانیت و معنویت می‌بخشد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس ظرفیت خالص انقلابی هستند بر لزوم حفظ این یادگاران جهاد و شهادت در جامعه تأکید کرد.

وی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را ظرفیتی برای گردهم آمدن پیشکسوتان دفاع مقدس برشمرد و بیان کرد: برگزاری دورهمی روایت محور با حضور این مجاهدان موجب اخوت و انسجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار سلامی بر لزوم تجلیل و تکریم از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی نیازمند انسان‌های بابصیرت است و باید این مجاهدان را در مسیر انقلاب حفظ کنیم.

این مسئول با بیان اینکه یادواره‌های شهدا باید منجر به جمع آوری خاطرات شود، بر لزوم جمع آوری و ثبت خاطرات رزمندگان مخابرات و بیسیمچی تأکید کرد و آن را برای تاریخ کشور ضرورت دانست.

سرهنگ پاسدار سلامی از برگزاری پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیمچی استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این یادواره ۲۶ بهمن در شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi