شناسه خبر : 107268
یکشنبه 17 دي 1402 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل بنیاد شهید آذربایجان غربی از مادران و همسران شهدا

فاش نیوز - به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر ،حجت الاسلام میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی به همراه همکاران، با حضور در منزل خانواده های معظم شهیدان «مظفر بهبودی»، «علی علیزاده» و «قنبر قنبری» در ارومیه، ضمن دلجویی و گفتگو، از صبر و استقامت خانواده معظم شهیدان با اهداء لوح تقدیر تجلیل کردند.
 

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام میرزایی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان «مظفر بهبودی»، «علی علیزاده» و «قنبر قنبری»،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت : صبر و استقامت مادران و همسران شهدا ستودنی است خانواده شهدا مایه افتخار جامعه و میراث دار انقلاب اسلامی و سرمایه معنوی کشور هستند.
وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ حرمت خانواده های شهدا و ایثارگر گفت: انتقال مفاهیم ارزشمند در حوزه ایثار و شهادت باید مستمر و با تلاش بیشتری انجام شود.
 وی تصریح کرد: مادران شهدا با بصیرتی مثال‌زدنی توانستند که نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را در عمق وجود فرزندانشان بنشانند و چنین فرزندانی را تربیت کنند که خود را در امام حسین (ع) فدا و در شکل‌گیری نهضت عاشورایی نقشی مثال‌زدنی ایفا کردند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بانوان جامعه باید با تأسی و الگوپذیری از سیره و منش فاطمه الزهرا(س) در مسیر کمال و بهروزی پیش رفته و دنیا و آخرت خود را تضمین نمایند.
انتهای پیام/

 
 
 
 
 
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi