شناسه خبر : 107652
شنبه 30 دي 1402 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اکران آثار شهدای شاخص در جشنواره فیلم فجر

فاش نیوز - اسماعیلی گفت: در جشنواره فیلم فجر امسال چند تن از قهرمانان و اسطوره‌های ملی مذهبی کشورمان به تصویر کشیده شده‌اند که در نوع خود جالب توجه است.
کد خبر: ۶۴۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۰ - 20January 2024
 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اکران آثار شهدای شاخص در جشنواره فیلم فجر/ فیلم‌های سینمایی با مضمون دفاع مقدس حمایت می‌شوندمحمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص جشنواره فیلم فجر امسال اظهار داشت: افتخار ما این است که در جشنواره فیلم فجر امسال بخش عمده آثار با مضمون مقاومت و دفاع مقدس است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در جشنواره فیلم فجر امسال چند تن از قهرمانان و اسطوره‌های ملی مذهبی کشورمان به تصویر کشیده شده‌اند که در نوع خود جالب توجه است.

وی افزود: ما در این دوره نسبت به گذشته، دوره‌ای بسیار درخشان در خصوص آثار مرتبط با قهرمان ملی و حوزه مقاومت را شاهد خواهیم بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهیدان کاظمی، همت، زین‌الدین و شیرودی در این دوره از جشنواره فیلم فجر به تصویر کشیده شده‌اند، گفت: ما وظیفه خود می‌دانیم که از هر آثار سینمایی که با مضمون دفاع مقدس ساخته می‌شود حمایت لازم را داشته باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi