شناسه خبر : 107729
دوشنبه 02 بهمن 1402 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در اختتامیه کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت

فاش نیوز - حجت‌الاسلام «انصاری‌نژاد» از رونمایی بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در آیین اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

کد خبر: ۶۴۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 22January 2024
 
بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین انصاری‌نژاد» دبیر علمی بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه این رویداد هنری اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت رونمایی خواهد شد که این کتاب‌ها با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های داستان، روایت، تاریخ، شعر، خاطره، پژوهش ادبی، ترجمه و... است که ۲۳ عنوان آن برابر نظر کارشناسان استانی و کشوری، قابلیت اثر ملی را دارند.
 
وی افزود: آیین اختتامیه این کنگره ملی به میزبانی شهر شیراز با حضور حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و امیر نبی سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، برگزیدگان کنگره از ۱۹ استان کشور و مسئولین کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام «انصاری‌نژاد» در پایان سخنان خود تاکید کرد: ۲ نماهنگ با عناوین شب شکاران و فلسطینی‌ها با محوریت شهدای یمن، فلسطین، غزه، مقاومت و بیداری اسلامی تهیه شده توسط ساسان نوذری هنرمند انقلابی کشورمان در مراسم اختتامیه و با حضور مسئولان کشوری رونمایی می‌شود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi