شناسه خبر : 107818
شنبه 07 بهمن 1402 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی از جشن پدران آسمانی در ایلام

فاش نیوز - جشن پدران آسمانی در شهر ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در استان و جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد.
 

به گزارش «ایثار»، با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در استان، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و پدران گرانقدر شهدا، جشن پدران آسمانی در محل موزه آثار شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پدران شهدا، الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری هستند،گفت: پدران شهدا، در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلام ، از مهمترین سرمایه‌ خود گذشته و فرزندان خویش را در راه عظمت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند و به حق، الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اظهار کرد: پدران شهداء حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دادند و با تقدیم فرزندان خود به انقلاب و میهن اسلامی این چنین درخشان ظاهر شدند. 
وی بیان کرد: پدران شهدا به دلیل تربیت فرزندان شایسته و تقدیم عزیزان خود به انقلاب و اسلام برای همه مردم ایران بعنوان الگو ، قابل تجلیل و احترام هستند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند مردم را از انتخابات ناامید کنند،افزود: پدران شهدا مثل گذشته زمینه حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم کنند.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات، باز دیگر دشمنان را ناامید خواهیم کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه عزت و افتخارات امروز کشورمان را مدیون تربیت پدران شهدا هستیم که چنین فرزندانی برومند برای دفاع از کشور تربیت کردند،گفت: این پدران هستند که با مراقبت و مواظبت، ارزش ها و هنجارهای جامعه را قوی می کنند.
جمال اسدی عنوان کرد: پدران شهدا گنجینه های ارزشمندی برای ما هستند و جامعه ما به وجود چنین بزرگ مردانی که در راه رضای حق و پاسداری از نظام از بهترین سرمایه زندگی خویش گذشتند، مفتخر است.
 
 
 
 
 
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi