شناسه خبر : 107836
شنبه 07 بهمن 1402 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«محمد» در اوج غربت و مظلومیت شهید شد

فاش نیوز - مادر شهید محمد خمری گفت: محمد در اوج مظلومیت و غربت به شهادت رسید و تنها چهار روز از ورودش به مقر راسک می‌گذشت که به شهادت رسید و هنوز لباس‌های محمد در خانه ما هست و با آن‌ها صحبت می‌کنم.

کد خبر: ۶۴۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۷ - 27January 2024
 

گروه اجتماعی دفاع‌‌پرس: گروه تروریستی جیش الظلم در روز (۲۴ آذر) در عملیانی تروریستی به مقر انتظامی راسک حمله کردند و ۱۱ نفر از کارکنان فراجا را به شهادت رساندند؛ اما مقابله با این گروه تروریستی اولین باری نیست که سبزپوشان فراجا، جان خود را تقدیم امنیت کشور می‌کنند و آخرین بار نیز نخواهد بود.

بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سبزپوشان انتظامی کشور، در راه امنیت کشور در دفاع از امنیت مرزها و شهرها لباس شهادت به تن کردند. مردانی که به دل عملیات‌های خشن رفته‌اند تا مردمانشان در سلامت و امنیت باشند، به جدال با قلدران و عربده کشانی رفته‌اند تا امنیت و آرامش را در کوچه‌ها و محله‌ها هدیه کنند. اما چه بسیار سبزپوشانی که در راه امنیت هموطنان خود، کفن به تن کرده و وقتی از خانه خارج می‌شوند، می‌دانند که شاید بازگشتی نباشد؛ پس با اعماق وجود خود از خانواده و عزیزانشان خداحافظی می‌کنند و می ‌روند و دل به جاده امنیت می‌سپارند.

محمد در اوج غربت و مظلومیت شهید شد/ آرزویم دیدار رهبر است/ فرزندم به آرزوی خود رسید

در ادامه، گفت‌وگوی دفاع‌پرس با «زهرا شهرکی بهرام آباد» مادر «شهید محمد خمری» را می‌خوانید:

دفاع‌پرس: محمد چند سال داشت و چه زمانی تصمیم گرفت که وارد فرماندهی انتظامی شود؟

محمد متولد ۱۳۸۱/۶/۲۰ بود. در زاهدان به دنیا آمد و زمانی که به شهادت رسید ۲۰ سال سن داشت؛ فرزندم عاشق پوشیدن لباس نظام و تامین امنیت برای مردم بود و همیشه این را در خانه می‌گفت.

دفاع‌پرس: محمد چه زمانی به مقر راسک اعزام شد؟

محمد پس از گذراندن دوره آموزشی در اصفهان یک هفته بود که برای ادامه خدمت به راسک اعزام شده بود و در ۱۴۰۲/۹/۲۴ ساعت دو بامداد فرزندم به دست بدترین آدم‌ها به شهادت رسید.

محمد در اوج غربت و مظلومیت شهید شد/ آرزویم دیدار رهبر است/ فرزندم به آرزوی خود رسید

محمد در اوج مظلومیت و غربت به شهادت رسید و تنها چهار روز از ورودش به مقر راسک می‌گذشت و هنوز لباس‌های محمد در خانه ما هست و با آن‌ها صحبت می‌کنم.

خداوند محمد را به ما هدیه داد و خودش هم گرفت. من به محمد افتخار می‌کنم او مایه سربلندی ما است و در راه میهن و وطنش شهید شده و مطمئنم که جای محمد خوب است و از او می‌خواهم که ما را شفاعت کند.

دفاع پرس: در خصوص ویژگی‌های محمد بفرمایید؟

محمد پسری با ایمان و جهادگر بود و در کنار پدرش که کارگر میدان میوه تره‌بار زابل است کمک می‌کرد؛ دلم می‌سوزد برای پسرم که به آرزوش که خدمت به مردم بود نرسید و تنها پس از چهار روز به شهادت رسید.

نان حلال به بچه‌هایم دادم و محمد پسر بزرگ خانواده بود و من پا به پای بچه‌هام تلاش کردم و این افتخار من است که محمد شهید شده است.

محمد در اوج غربت و مظلومیت شهید شد/ آرزویم دیدار رهبر است/ فرزندم به آرزوی خود رسید

ان‌شاالله پیش حضرت فاطمه زهرا (س) شفاعت ما را بکند و دو فرزند دیگرم به نام فاطمه و میلاد که ۱۹ و ۱۱ ساله هستند قطعا راه محمد را ادامه خواهند داد.

آرزوی من دیدن رهبری است و وقتی آقا را ببینم آرام خواهم گرفت و بغضی که بعد از شهادت محمد همیشه همراه من است کمتر خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi