شناسه خبر : 107988
سه شنبه 10 بهمن 1402 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقش خانواده معظم شهداء و ایثارگران در ترغیب مردم برای حضور در انتخابات

فاش نیوز - هاشمی در سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مشهد گفت: خانواده معظم شهداء و ایثارگران آبرودارترین و بهترین اقشار برای ترغیب مردم به حضور در انتخابات پیش رو هستند.

کد خبر: ۶۴۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ - 30January 2024
 

نقش خانواده معظم شهداء و ایثارگران در ترغیب مردم برای حضور در انتخاباتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم با حضور منتخبین مرحله استانی سراسر کشور که روز گذشته (دوشنبه) به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر سیاست‌گذاری و برنامه ریزی فرهنگی، مناسبت‌ها و آیین‌ها با حضور شرکت‌کنندگان از خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، «سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، «مهدی متین‌پور» مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی، مناسبت‌ها و آیین‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین «هادی صاحبقرانی» مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، «هادی نیازی» معاون فرهنگی بنیاد شهید خراسان رضوی و رؤسای مناطق سه گانه مشهد مقدس در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

سید محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم اظهار داشت: شاید به برخی دلایل و به دلیل تبلیغات دشمنان، جامعه پذیرای برخی سخنان نباشد، اما جامعه ایثارگری که همه زندگی خود را فدای کشور و نظام اسلامی کرده اند، همچنان خط قرمز مردم هستند.

وی گفت: خانواده معظم شهداء به عنوان جامعه هدف ایثارگری در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خط مقدم مبارزه با مستکبران قرار دارند و در این میان اقشار قرآنی یعنی شما شرکت کنندگان در مسابقات کشوری قرآن مورد اعتماد آحاد مختلف جامعه در موضوعات اجتماعی همچون انتخابات هستید.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: هم اینک و با توجه به تحولات اخیر منطقه و وارد آمدن تلفات به نیرو‌های آمریکایی، شاهد تهدید‌های جدید آن‌ها علیه کشورمان هستیم و بدون شک مشارکت گسترده همه آحاد مختلف مردم در انتخابات پیش رو، بهترین پاسخ به تهدید‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این مراسم نیز گفت: برنامه درازمدت قرآنی در کشور، تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن است و هم اکنون نیز سالانه هزار نفر در طرح حفظ قرآن حرم مطهر رضوی شرکت می‌کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: توجه به قرآن و مفاهیم آن در جامعه ایثارگری که آمیخته به معارف قرآنی است، از برنامه‌های محوری این نهاد است.
مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: در بخش بانوان سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده شهداء و ایثارگران در مشهد ۳۵۰ نفر از منتخبان کشوری در ۲ روز و در قالب قرائت و حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن با هم رقابت می‌کنند.

این دوره از مسابقات که مدعوین برگزیده مرحله کشوری ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم و قرائت تحقیق ویژه گروههای: فرزندان ۱۳ تا ۱۸ سال، گروه فرزندان ۱۸ سال و بالاتر گروه همسران (شاهد، جانبازان و آزادگان) و گروه ایثارگران می‌باشند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi