شناسه خبر : 108095
شنبه 14 بهمن 1402 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با خانواده شهدای انقلاب

فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با خانوده شهدای انقلاب دیدار و گفتگو کرد.
 
دیدار نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با خانواده شهدای انقلاب

به گزارش «ایثار»،  نماینده ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان با حضور در منزل شهیدان مجید جان آبادی و هوشنگ ایرانی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: جایگاه شهیدان یک جایگاه بسیار با ارزشمندی است که در قرآن کریم و روایات از آن یاد شده و جایگاهی بالاتر از این جایگاه نزد خداوند وجود ندارد.
آیت الله محامی امام جمعه معزز شهرستان زاهدان در ادامه افزود: مادران شهدا با صبر زینبی در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فداکاری کردند و تجلیل از این عزیزان وظیفه همه مردم و مسئولان است.
مجید جان آبادی یکم مهرماه ۱۳۵۰ در شهرستان زاهدان به دنیا آمد و تا سوم ابتدایی درس خواند، یکم دیماه ۱۳۵۸ در زادگاهش هنگام درگیری با گروه‌های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله مجروح شدو ۳۰ دیماه ۱۳۶۳ بر اثر عوارض ناشی از آن به شهادت رسید.
هوشنگ ایرانی ۱۷ بهمن ۱۳۳۹ در شهرستان زاهدان به دنیا آمد، تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت و پاسدار بود ۳۰ آذرماه ۱۳۵۸ در شهرستان زاهدان هنگام درگیری با گروه‌های ضد انقلاب از ناحیه پیشانی هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi