شناسه خبر : 108305
پنجشنبه 24 اسفند 1402 , 17:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چه کسانی می توانند ادعای انقلابی بودن کنند؟

جان کلام این است که متخلفین نباید جایگاهی در نظام داشته باشند. اما متاسفانه در عمل این طور نیست. به طور مثال...

فاش نیوز-  از سفره انقلاب مقداری نان خشک سهمش شده بود. نانها چون خشک بود تیزی آنها لب هایش را زخمی کرده بود و اسفندیار نان و خون می خورد و متوجه نبود.

 نمی‌دانم چه بگویم؛ چرا که هر آنچه را که باید بگویم می گویم و هر آنچه را که باید تشریح کنم، می‌کنم. ولی متاسفانه هر روز از روز قبل بیشتر منحرف می‌شویم.

امام راحل بارها فرمودند، به متخلفین در دستگاهای اجرایی امنیتی مجال ترقی و ارتقا ندهید. حضرت آقا بارها فرمودند، خلاف، خلاف است؛ نوعش خیلی حساسیت ندارد. با متخلفین باید برخورد شود.

 انسان باید قلم و کاغذ به دست بگیرد و تاریخ نیز این فرمایشات امام خمینی را ثبت کند. گاهی پشت فرمان خودرویی فرامین امام راحل را می‌شنوید و از آنها لذت می برید.

جان کلام این است که متخلفین نباید جایگاهی در نظام داشته باشند. اما متاسفانه در عمل این طور نیست. به طور مثال ممکن است یک مسئول با لابی‌گری از معاونت اداری به ریاست برسد و شاید در طول دوران ریاستش چندین بار تخلف داشته باشد.

 خود حقیر به فرماندار، امام جمعه، فرماندهی سپاه و حتی مسئولین‌ تراز بالا در تهران موضوع را منتقل کردم. حتی در این رابطه مکاتبه و موضوع را مستدل عرض نمودم. حتی تاریخ و کلیپ سخنان حضرت آقا را که فرمودند، دشمنی با خانواده شهدا دشمنی با نظام نیست؛ بلکه بالاتر از آن، دشمنی با کشور است؛ با آب و خاک است!

اما همان‌هایی که سنگ آقا را بر سینه می‌زنند و آغاز و پایان سخنشان شهید و شهدا و خانواده شهداست، همان متخلف را بعد از بازنشستگی مجددا وارد صحنه می‌کنند. در حالی که وقتی گزارش تخلفات را به همین آقایان می‌دادی تکیه کلامشان این بود که تحمل کنید؛ چند ماه دیگر کارش تمام و باز نشسته می‌شود و می‌رود.

خدا گواه است شهدا ناظر هستند! وقتی داشتم با مسئول اجرایی‌ تراز اول استان پیرامون مغایرت فکری او با نظام و با ارزش‌های نظام صحبت می کردم، ایشان گفتند فلانی، ناراحت نباش. خود دادستان دنبال موضوع است.

هر چند که شخص خاطی مدتی طول کشید تا تخلف ۱۴۰میلیون تومانی را که مرتکب شده بود را به صندوق دولت برگرداند و سربلندتر از قبل به سرکار خود بیاید.

مثلا طرف برای چاپلوسی و خودشیرینی در مراسم تودیع و معارفه، یک تخته فرش با پول بیت المال خریده بود. حقیر متوجه موضوع شدم و پیگیری کردم. وقتی فهمیدند که بنده از موضوع اطلاع دارمف سریعا ماست‌مالی کردند و پول را از جیب خودشان پرداخت کردند. 

بعد از چند وقت مدعی شدند که این طور نبوده است اما فاکتور با مهر اداری جهت دریافت و چه را به آنها نشان دادم و گفتم اگر شما  خودتان را زرنگ حساب می‌کنید خدای سبحان صد برابر شما زرنگی را به من داده است. همچنین قیل از اینکه سند اولیه را امحا کنید فاکتور تائید شده اداری را کپی کرده ام.

برای آنها سیره شهدا و رزمندگان -که در طول هشت سال جنگ ایثار کردند- را تشریح می‌کنم. خانواده شهیدی که شش فرزند داشت و هر شش نفر آنها شهید شدند، چرا که نخواستند از موقعیت فرزند شهید استفاده کنند. اینها را  می گویم اما باز می بینم در بیراهه هستیم.

یک فرد متخلف را در راس امور بنیاد شهید در یکی از استان ها گذاشته اند. این فرد یک جوان متظاهر به مکتب عاشورایی است و چندین مورد مزاحمت برای نوامیس شهدا و جانبازان در کارنامه خود دارد.

به جای اینکه او را از بدنه بنیاد بیرون کنند، در بنیادی دیگر مشغول کار کردند. آیا این تنبیه است و این شخص متنبه می‌شود؟ خدا گواه است که درد می‌کشیم آن هم از نوع سختش. نه قادر هستیم سکوت کنیم و نه می‌توانیم این‌ همه حجم نامردمی و نامحرمی و نا اهلی را ببینیم.

چرا چون شاهد در خون افتادن ها بوده ایم. وقتی در والفجر مقدماتی -که توسط دشمنان داخلی لو رفت و بجه ها مظلومانه شهید شدند- همکلاسی و یار و رفیق چندین ساله من بنام شهید اسفندیار مالکی (۱۷ساله) گلوله دشمن به گردنش خورد و در یک چشم بر هم زدن روح مطهرش پر کشید را هرگز فراموش نمی کنم.

شب سختی بود و وقتی بچه ها به برادر بزرگترش (سردار داریوش) که سال ها بعد به شهادت رسید خبر شهادتش را رساندند، همه نگران بودند که چه عکس العملی  نشان خواهد داد. چرا که ممکن بود عکس العملش این باشد که شیون کنان اسفندیار را به پشت جبهه  برگرداند.

اما وقتی نزدیک پیکرش آمد خم شد و بوسه ای به همان گردن خونین زد و گفت بچه ها به کارتان برسید امدادگران خودشان اسفندیار را می برند، خوب کسی که این صحنه را دیده آیا می تواند سکوت کند.

همان اسفندیار 17 ساله سال۶۱ در میادین نبرد به اندازه یک گردان زحمت کشید. به یاد دارم یک روز بعد از کار سنگین و هوای سرد زمستانی جنوب لب‌هایش خشکیده و ترک خورده بود.

از سفره انقلاب مقداری نان خشک سهمش شده بود. نان‌ها چون خشک بود، تیزی آنها لب‌هایش را زخمی کرده بود و اسفندیار نان و خون می خورد و متوجه نبود.

وقتی به او گفتم لب‌هایت پاره شده است، ناراحت شد که مبادا به واسطه خونی که خورده، طهارتش بهم ریخته شده است! آیا می توان شاهد آن صحنه ها بود و امروز شاهد این باشی که افرادی که با اهداف اسفندیارها مشکل و زاویه دارند، بر کرسی هایی بنشینند که با خون اسفندیارها ایجاد شده؟

از همه اینها مهم‌تر، مسئولی که زمان جنگ به سن تکلیف رسیده بود، در عین جوانی شاهد ترک تحصیل همکلاسی هایش که به سمت جبهه می رفتند باشد؛ اما متاسفانه روزی به درد جنگ نخورد و گوشه منزل بنشیند تا بر همکلاسی هایش که شهید شدند غبطه بخورد؟!

اما کسانی دیگر باشند که هشت سال دوران دفاع مقدس حتی کمک مالی کوچکی به جنگ نکردند و امروز مدعی انقلابی بودن می کنند؟!

صادقانه گیج شده ایم. یک وقت یکی نقدی می کند که در آن ذینفع است؛ ممکن است دیگران بگویند به خاطر حفظ منافع شخصی است. ولی یک وقت یکی نقدی مستدل می کند و از نزدیک شاهد نامحرمی و نا اهلی است. اینجا نمی تواند حفظ ظواهری که توسط متخلفی به نمایش گذاشته می شود را تحمل کند. اینجا باید خودت هم نا اهل باشی تا بتوانی سکوت کنی.

اما اگر لحظه ای در تفکر شهدا و امام شهدا باشی، سکوتت را اول خیانت به خود و دوم خیانت به خون مقدس شهدا می دانی.

ای کاش مسئولینی که امروز تحت هر شرایطی پست و مقامی گرفته اند، به جای اینکه این گونه اصول نظام را زیر سووال ببرند، به فکر عملکرد درست خود باشند؛ تا بلکه جوانی را که با هزار خون دل و شرح مظلومیت انقلاب و شهدا به سمت نظام سوق داده ای با اعمال خود طرد نشود. امیداست خدای شهدا نگاهی ویژه به دلسوزان نظام داشته باشد.

|| رضــــــــاامیریان فــارسـانی

اینستاگرام
گفته های حضرتعالی کاملا متین وعین واقعیت امروز هست، و متاسفانه شاهدیم،که کسانی که دیروز به بهانه های تحصیل و..... کوچکترین خدمتی در زمان جنگ نکردند ،امروز خود را انقلابی و هیچکس رو هم قبول ندارد وبازهم متأسفانه دست هایی تو کاره ، که این قشر وتیپ از مدیران در جایگاه های مختلف نظام ریشه دوانیده و ماهم برای عاقبت کار نگرانیم،،و افسوس میخوریم از خون‌های پاکی که برای حفظ خاک ،ناموس،نظام ریخته شد،به بیراهه ی بدی گرفتار شدیم و گوش شنوایی هم وجود ندارد،فقط از خداوند منان یاری میخواهیم،که بحق خون پاک عزیزانمون،، متقلبان،دو رویان، دروغگویان،خیانت کنندگان بخون شهدا را رسوا و خار نماید،الهی آمین
باسلام برادرعزیزدرست میفرمائیدولی کوگوش شنوارربیشترادارات مسئولین ازکسانی هستندکه حتی یک نفرازاطرافیانش یک روزبه جبهه نرفتندولی امروزشدندحزب الهی بعدازجنگ درزمان جنگ تحمیلی مابااونهاهمسایه بودیم مارامسخره میکردندکه چرابه جبهه میریم مارامتهم میکردندکه شمابخاطرپول به جبهه میرویدومن بخداقسم میخورم که تاحدودی طایفه بزرگی هم داشتندشایدحدود۲۰تاجوان داشتنددرحدودبین ۱۷تا۲۰سال
داشتند حالاشماحساب کنیدکه این طایفه چندنفرداشته که می‌توانستند به جنگ بروندوازمملکت وناموس این آب وخاک دفاع کنندکه هیچ کدومشون به جبه نرفتندتازه باورکنیدتازمان جنگ تحمیلی حتی به سربازی هم نرفتندبنظرشما الان این طایفه چکارمیکنندویاهمون آدماکه مارامسخره میکردندکجاهاهستندودر چه کارهایی ویادرچه اداراتی مشغول کارهستند درست فرمودیدهمه درارکان نظام مشغول کارهستندیادرستادنمازجمعه ویادرشورای نگهبان ویاقویه قضائیه ویادرآموزش وپرورش ویاجای دیگه فرقی نمیکنه باورکنیدادم مخش سوت میکشه وقتی که میبینه اینطورآدماالان دراین نظام هستندکه هیچ اعتقادی به اصل نظام ودرکل به ولایت مطلقه فقیه اعتقادی ندارندودرظاهرازماهم انقلابی ترندوهم حزب الهی ترندخب چه بایدکردبایدهم هرروزگرانی دراین مملکت باشه چون دراین نظام رخنه کردندودرباطن به این نظام و ولایت فقیه اعتقادی ندارندودردلشان هم دوست دارندکه هرچه زودتراین انقلاب سرنگون بشه چون که نامردی اینطورادمهادرذاتشون هست بقول برادرعزیزمادیدیم که نیروهای بسیجی وارتشی چطوردرجنگ تحمیلی بخاک وخون افتاده اندمن خودم دراین عملیات والفجر مقدماتی بودم ودیدم که چطورباضدهوایی نیروهای مارادرشب درومیکردندباورکنیدکه وقتی تیرضدهوایی مستقیم به آدم می‌خورد حدودابه اندازه یک مشت آدم قوی پشت آدم راسوراخ میکرد اگه به دست میخورددست رابکلی ازجامیکندوبطورکلی قطع میکردویااگه به پامیخوردبطورکلی پاراقطع میکردخب چطوراون آدمها اینهمه خدمت کردندواین مملکت رابه اینجارسوندنددراین عملیات اینقدرگلوله شلیک شده بودکه فردای عملیات وقتی که آفتاب به نیمه روزرسیدادم نمیتونست حتی چندمتریش راببیندازبس که دودوخاک درهواربودبایدخم میشدی ودرازمیکشیدی که چیزی راتاحدود۱۰۰متری رامیدیدببینیدعزیزان این فقط یکی ازاین سلسله عملیات ها درجنگ تحمیلی بودخدالعنت کنه آدمهایی راکه بخوان بخون این شهداخیانت کنندنمیدانم چطورمیخوان فردای قیامت جواب این عزیزان رابدهندماکه دیدیم چطوربخون غلطیدندومیترسیم که به اونهاخیانت کنیم وتاابدشرمنده شان هستیم خدابداداین ادمهابرسه که بخون شهداوجانبازان خیانت کردند
باسلام
عزیزمن ادعاکه زیاده ولی انقلابی کم هست اگه اینقدرکه ادعازیادبودنصف اون واقعاانقلابی بودکه حرف حضرت آقا اینهمه روی زمین نمیموندببینیددراین مملکت چخبرهست که آدمی که علنی ازنیروهای ضدانقلاب حمایت میکنه به بالاترین درجه نظام یعنی میشود رئیس اطاق بازرگانی کل نظام این یعنی چی خب میشوداینکه الان داریم می‌بینیم هرروزاجناس داره گرون میشه بدون هیچ قائده ای مگه چه اتفاقی افتاده که این همه گرونی هست بنده حدود۲ماه پیش میخاستم یه جنسی روبخرم بوده حدود۱۵میلیون الان بعدازدوماه خوبه چقدرگرون شده باشه شده حدود۱۹میلیون بخداقسم اینوشوخی نمیکنم دقیق گفتم نکنه فکرکنیدشوخی کردم نه عزیزان من بخاطراین هست که بایدانقلابی حقیقی راشناخت پس واقعاچه کسی انقلاب هست باباباورکنیدحرف امام عزیزان کرده که فرمودندنگذاریدانقلاب بیفته دست نااهلان که واقعاافتاده تاحدودی ولی دربعضی جاها نمی‌شود گفت افتاده اون هم نیروهای نظامی هست که تاحدودی نصانصف هست ولی درخیلی ازادارات اصلا هیچی سرجاش نیست بخصوص بنیادشهید وامورایثارگران واقعاافتاده دست نااهلان که دیگه خانواده شهدا وایثارگران ارج وقربی ندارندوتاحدودی بهشون داره توهین میشه وهیچکسی هم جوابگونیست مگه فقط خدابدادمان برسه انشاالله
سلام،واقعیت آن است که دولت برادر عزیز رئیسی انتظارات را در مبارزه قاطع با تخلفات وفساد برآورده نکرد،امروز اکثر نیروهای کاربلد ودلسوز مانند دوره دولت قبل در خانه ها نشسته اند،انتصابات فارغ از کارآمدی ولیاقت افراد در جلسات محفلی گرفته میشود،افراد انقلابی و دلسوز وضد فساد،هیچ حاشیه امنی در ادارات ندارند، وجناب رئیسی ابتدا باید حراست دستگاه ها وگزینشی را یک پالایش جدی انجام دهد، ادارات را پر از افراد چاپلوس،غیر متعهد وغیر متخصص کرده ایم آنوقت در جامعه دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستیم،با تریبون درمانی نمی شود ریشه فساد ومافیا را در هر سه قوه بخصوص قوه مجریه برچید
سلام ، عمل نکردن مسئولان به فرامین رهبر معظم انقلاب که طبق راهبردهای روز جهان تبیین و ابلاغ گردیده بزرگترین صدمه و ضربه به کشور بوده که توسط دولت اجرا نشدند.
از سوی دیگر درآمدهای دولت از طریق کسب مالیات بشدت زیر سوال است و اکریت مودیان مالیاتی را ناراضی کرده است.
دستگاه مالیاتی کشور برای عدم کارکرد و فقدان هرگونه درآمد شش میلیون تومن مالیات قطعی صادر و ابلاغ کرده است که عین ظلم و درآمد غیر شرعی میباشد.
دولت ابتدا خودش را تطهیر کند چون افراد ناخالص وارد پستهای حساس شدند و دولت اسلامی را تبدیل به دولتی ناسالم کردند.
باسلام و احترام و با توجه به اینکه نمیدانم چرا فا...نیوز با همه احترامی که برای انها قائلم ولی خوسته های مرا که در جامعه پخش شده وهمه به واقعیات پی برده اند را پخش نمیکند و اما
شما از خدا خواسته اید ک افراد دو رو و دروغگو و ریا کار را رسوا کند برادر شک نکن که خداوند از راه لطف به بندگان همین کار را کرده ومیکند
شما به معاون رئیس قوه ق..ائیه و و......
سما به کاظمخان ..یقی امام جمله تهران نگاه کن و .....
کارکنان وزارت نیرو ، شهرداری .و ... را ببینید در ماه چقدر حقوق دارند آنوقت سایر ادارات چقدر؟ آیا وزارت نیرو باید این همه پول بریز و بپاش کند و جاهای دیگه این همه کارمند شرکتی باشند؟ اصلا چرا کسی نظارت نمیکند؟ یک نفر هست این خرابی ها را درست کند؟ واقعا انتظار داریم اقتصاد درست بشه؟؟ اگر عدالت بود که گلستان میشد....
چرا حقوقها را یکسان سازی نمیکنند؟ چرا دولت شرکتها را منحل نمیکند؟ چرا تبدیل وضعیت ایثارگران نگون بخت دائمی نمیشود؟ چرا بین ایثارگران فرقه؟ چرا چشم فرزند جانباز گریان شود برای اینکه بین او و فرزند ایثارگر دیگر فرق گذاشته اند؟ چرا بین طرحی های درمان با قانونی موقتی فرق گذاشتند چرا ؟؟؟ چرا چرا چرا چراااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟مجلسی ها و از همه بدتر سازمان برنامه بودجه که همه چیز را به هم ریخت و مرحمت کردند و آینده فرزندان مظلوم ایثارگر را خراب کردن. باید جواب بدهند ما منتظریم ..
ایکاش توی این مملکت ماسربازانی مثل امیریان فارسانی زیادداشتیم بسیجی که حرفش رامیزندوبرای هیچکس هم سردردی نداردهفته گذشته دانشگاه علوم پزشکی استان فرزندان شاهدش رادعوت نموده بود وقتی نوبت امیریان شدصحبت کندعین یک بسیجی بی باک افرادی که حضورداشتن رابه چالش کشیداوگفت آقای رحیمی که سراپای کلامت شهداوجانبازان است چراوقتی من فرزندشهیدوجانبازبشمامراجعه کردم کارم رادرست نکردین چراده بارزنگ زدم جواب ندادی.اوگفت حاج آقاملک محمدی شماکه یک روحانی هستی ولباس پیامبررابرتن داری چراشعارمیدهی ولی چندین کاربشماپیشنهاددادم هیچکدامشان راانجام ندادی .خطاب به دکتراعرابی گفت آقای دکترمن هنوزیاشمابرخوردی نداشتم امیدوارم شمامثل آقایان نباشید.مثل حقیرباشید که هزینه میدهم یکی ازهزینه هااین است که هفت سال است تبدیل وضعیتم نمیکنن .یکی دیگراینکه وقتی نگذاشتم باپول بیت المال فرش بخرندودرجلسه معارفه مانوربدهند.شش ماه کسرحقوق شدم.نهایت امرمن آنجابااین برادرجانبازوفرزندشهیدبزرگوارآشناشدم ویکساعتی درمعیت ایشان بودم وقتی آدرس دادندکه درفلان سایت میتوانیدمطالب من رابخوانیدامشب من بااین سایت آشناشدم ووقتی بازکردم سایت راتصویراین سربازولایت رادیدم خداحفظ کنداین عزیزان راکه بوی صداقت میدهند.من آنشب صورت مبارک ایشان رابوسیدم کلی الان که مطالبش راخواندم واشاره کرده بودبه افرادیکه امکان داردباایشان درگیربشوندوهزاران امکان دیگر.حال دستشان رامیبوسم وازخدایرایشان بهترینهاراخواهانم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi