شناسه خبر : 108498
شنبه 28 بهمن 1402 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امضای خاص فرمانده+عکس

فاش نیوز - بی‌سیم‌چی سردار شهید «کاوه نبیری» فرمانده تیپ ۲ لشکر ۱۷ علی‌ابن‌ابیطالب (ع) می‌گوید: شهید نبیری امضای خاصی داشت که شبیه بادبان قایق بود. یکبار به او گفتم: این دیگر چه امضایی است که شما دارید؟! او هم جوابی داد که مات و مبهوت ماندنم.

کد خبر: ۶۵۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ - 16February 2024
 

امضای خاص فرمانده+عکسبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، فرمانده‌ای بود که در عملیات‌های متعددی شرکت داشت؛ از مبارزه با ضدانقلاب در غائله کردستان تا عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر ۸، کربلای ۴ و ۵ و سرانجام در اسفند ۱۳۶۵ و پس از پیروزی رزمندگان در عملیات کربلای ۵ با مسئولیت فرمانده تیپ ۲ لشکر ۱۷ علی‌ابن‌ابیطالب (ع) به شهادت رسید.

«مجتبی مختاری» بی‌سیم‌چی سردار شهید «کاوه نبیری» بود که در خاطره‌ای به امضای خاص فرمانده‌اش پرداخته است.

او می‌گوید: امضای آقا کاوه شبیه بادبان قایق بود. در برهه‌ای بعد از عملیات «کربلای ۴» و قبل از عملیات «کربلای ۵» در جریان صحبتی که با او داشتم، پرسیدم: «آقاکاوه! این دیگه چگونه امضایی است که شما دارید؟!» او پاسخ داد: «من سعی کرده و می‌کنم تا زنده‌ام بادبان قایقم برافراشته باشد، مگر آن هنگامی که دیگر خداوند مقدر و مقرر بفرماید که بادبان قایقم را بشکند که آن‌موقع دیگر کاری از دستم بر‌نمی‌آید. آن موقع است که باید راضی باشم به رضای خدا و بس.» 

با پاسخی که شنیدم مات و مبهوت نگاه این شهید شدم. حتی آرمان او در امضایش مشهود بود.

منبع: فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi