شناسه خبر : 108705
شنبه 05 اسفند 1402 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

فاش نیوز - نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و مدیر بیمه دی استان البرز با حضور در منزل خانواده شهیدان والامقام «مهدی کورزنگور» و «بهرام یوسفیان» با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کردند.
 
دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

به گزارش «ایثار»، سلیمان رستمیان در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه، خانواده‌های معظم شهدا را  الگوهای ایثار و وفاداری به‌نظام و انقلاب دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل کردند و الگویی ماندگار از خود برجای گذاشتند.
وی در ادامه تصریح کرد: همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند «انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدهای شهدا و ایثارگران است» لذا مردم و مسئولان باید قدردان این مجاهدت‌ها باشند و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را تکریم کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: ما امروز مدیون خانواده‌های معظم شهدا هستیم و با تجلیل از آنان دین خود را نمی‌توانیم ادا کنیم، اجر این عزیزان فقط با خداست، ما امروز اینجا هستیم تا بگوییم تا ابد مدیون خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.
گفتنی است در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi