شناسه خبر : 108742
دوشنبه 07 اسفند 1402 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعالیت‌های اجرایی بنیاد شهید به تشکل‌های شاهد و ایثارگر واگذار می‌شود

فاش نیوز - مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی گفت: برنامه توانمندسازی همراه با آموزش و صدور گواهینامه را برای این تشکل‌ها در نظر گرفته ایم، تا با ایجاد یک شبکه مردمی توانمند و آماده؛ فعالیت‌های اجرایی و فرهنگی بنیاد شهید را به آنها واگذار کنیم.
 
فعالیت‌های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشکل‌های شاهد و ایثارگر واگذار می‌شود

به گزارش ایثار، رحیم نریمانی در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: انشاالله این خبرگزاری با اصالت، با سابقه و تنها خبرگزاری رسمی کشور در این مقطع زمانی که بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری است باعث تنویر افکار عمومی شود و زمینه حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند.
وی افزود: با نگاه تحولی که رئیس بنیاد شهید و دولت سیزدهم هم دارند استفاده حداکثری از ظرفیت و مشارکت های مردمی به ویژه تشکل ها و سمن های شاهد و ایثارگر نیز مدنظر است.
وی تاکید کرد: ۱۲۲ تشکل شاهد و ایثارگر ثبت شده و دارای مجوز رسمی در کشور داریم که براساس موضوع اصلی مساله محوری شکل گرفته اند و سازماندهی شدند، برنامه ما هم این است که آنها را به این سمت سوق دهیم.
نریمانی ادامه داد: اعضای این تشکل‌ها جانبازان، آزادگان، خانواده های شهدا و ایثارگران وفادار به نظام و آماده ایفای نقش هستند که می توانند اثر بخشی و رضایتمندی را افزایش دهند.
مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی گفت: در بحث مشارکت های مردمی هم امسال برای همه خیران شاهد و ایثارگر مراسم تجلیل در نظر گرفته شده و از همه این افراد تجلیل به عمل می‌آید.
نریمانی هدف از برگزاری مراسم تجلیل از خیران را ترویج فرهنگ ایثار عنوان و بیان کرد: خیران شاهد و ایثارگر به جز هشت سال رشادتی که در دوران دفاع مقدس داشتند اکنون از مال و اموال خود برای ساخت مدرسه، مسجد، کمک های مومنانه،سلامت و صندوق قرض الحسنه استفاده می کنند و در این راه یک گام از مردم عادی جامعه جلوتر هستند.
وی افزود: با ساماندهی خیران به دنبال این هستیم تا از توانمندی آنها بتوانیم حداکثر بهره را ببریم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi