شناسه خبر : 108762
دوشنبه 07 اسفند 1402 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری آیین جایزه ملی شهید دکتر محمدعلی رهنمون درقم

فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران در دهمین دوره آیین جایزه ملی شهید دکتر محمدعلی رهنمون در دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: شهدا نوابغ دوران و نخبگان واقعی جامعه هستند، آنان دانستند این عمر محدود را صرف کدام دستاورد کنند، شهادت در واقع عاقبت‌بخیری است.
 
شهدا نوابغ دوران و نخبگان واقعی هستند/ شهادت عاقبت‌بخیری است

به گزارش ایثار، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم گفت: شهدا با وجود علاقه به همسر و فرزندان و دنیا اما فراتر از زندگی عادی را انتخاب کردند و خانواده آنان نیز برای عزیزانشان ابدیت را خواستند.
وی با تاکید بر اینکه شهدا برای هدایت جامعه چون پیامبران امروز ما محسوب می‌شوند، تاکید کرد: شهدا ما را به طریق سعادت دعوت می‌کنند، خداوند مقام شهادت را به انسان‌های مخلص و جهادگر در راه خود هدیه می‌کند، برای شهید بودن اول باید شهید زیست، هدف از این یادواره‌ها باید هدف زندگی را مشخص سازد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: خدمت در حوزه بهداشت و درمان از بهترین مسیرهای رسیدن به کمال است، امید است بتوانیم زندگی و شغل خود را با ثواب همراه سازیم و در مسیر کمال و سعادت قرار گیریم و به عاقبت به خیری دست یابیم.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم نیز در این مراسم گفت: تلاش بسیجیان در جامعه پزشکی بسیار برجسته و ارزشمند است، امیدوارم این مجاهدت‌ها مورد عنایت حق تعالی قرار گیرد.
آیت الله سعیدی با تبریک میلاد با سعادت حضرت ولیعصر عجل الله تاکید کرد: ولی فقیه در عصر غیبت نایب امام زمان (عج ) است، اعتقاد به امام زمان جدای از اعتقاد به ولی فقیه نیست، همانگونه که اعتقاد به امیرالمومنین (ع) جدای از اعتقاد به مالک اشتر و اعتقاد به امام حسین (ع) جدای از اعتقاد به مسلم بن عقیل نیست.
این مراسم با حضور آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه، امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)ه، معاون دفاع زیستی سردار دکتر بینات، مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران و دیگر مسئولان استان برگزار شد.
آیین جایزه ملی شهید دکتر محمدعلی رهنمون و سومین یادواره شهدای بهداری دفاع مقدس لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب در پایان با تجلیل از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان بهداری در دوران دفاع مقدس، برگزیدگان جشنواره و معرفی گروه‌های جهادی دانشجویی و ارائه کارنامه عملکرد بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس پایان یافت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi