شناسه خبر : 108872
دوشنبه 14 اسفند 1402 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در باره وسایل مصرفی- بهداشتی نامرغوب جانبازان نخاعی

وسایل مصرفی جانبازان نخاعی مانند کبسه ادرار ، سوند و غیره که در حال حاضر به ایثارگران داده می شو ده به طور کلی نامرغوب...

فاش نیوز - جانباز قطع نخاعی، سیداصغر مسیبی هستم. سال ۶۱ عملیات بیت‌المقدس به درجه جانبازی نائل شدم طی این مدت بیش از صدها بار به دلیل عفونت های ادراری و زخم های بستر و مشکلات ریوی در بیمارستان های مختلفی مانند خاتم، ساسان، آتیه و.... بستری شدم.

اگر چه تا به امروز تمامی هزینه‌ های درمان و بستری جانبازان نخاعی رایگان بوده است اما چند روز پیش به دلیل سرگیجه های متعدد ساعت ۸ صبح به بیمارستان خاتم مراجعه کردم و در حدود ساعت ۱۳ دکتر مغز و اعصاب دستور بستری شدن بنده را صادر کرد.

  بنده به پرستار اورژانس گفتم از صبح ساعت ۸ اینجا هستم و چیزی هم میل نکرده ام و حداقل ناهار بدهید که گفتند ناهار داخل بخش داده می شود و اگر غذا بخواهید باید به صورت آزاد هزینه آن را پرداخت کنید. بنده هم هزینه آن را پرداخت کردم. چند ساعت بعد پرستار اورژانس گفت شما ترخیص هستید. در پاسخ به ایشان گفتم دکتر دستور بستری صادر کرده، اما متاسفانه ایشان اظهار کرد شما در لیست بلاک قرار دارید. برایتان دارو تجویز شده است و باید به منزل مراجعه و بعد به کلینیک آمده و بصورت سرپایی درمان خود را انجام دهید.

در نهایت بنده این مطلب را برای دکتر میرزابیگی(مسئول بخش بهداشت و درمان بنیاد شهید) از طریق پیامک اطلاع رسانی کردم. ایشان نیز پیگیر موضوع شد و گفت با هر کسی که چنین رفتار غیراخلاقی و غیر قانونی با جانباز کرده قاطعانه برخورد خواهند کرد و از من خواست (طی پیامک) فردی (پرستار) که چنین حرفی زده را معرفی کنم. بنده گفتم شخص خاطی را به نام نمی شناسم؛ اگر می خواهید، او را از روی چهره معرفی خواهم کرد. در نهایت ساعت ۷ بعدازظهر بنده را به ساختمان یاس، بخش لاله انتقال دادند.
از طرفی وسایل مصرفی جانبازان نخاعی همانند کیسه ادرار و سوند و چسب و غیره که در حال حاضر به جانبازان داده شده، به طور کلی نامرغوب است. مصرف اینگونه لوازم نه‌تنها بخشی از مشکل جانباز را مرتفع نکرده، بلکه مشکلات متعدد دیگری بر مشکلات فعلی خواهد افزود.
نمی دانم چه بگویم! چرا که در مراسم و مناسبت های مختلف، مسئولان ما جانبازان را ولی‌نعمتان انقلاب خطاب می کنند. در حالی که متاسفانه توسط عده ای دیگر از مسئولان عکس آن عمل و برخورد می شود.

اما همگان بدانند، ما جانبازان هرگز دست از نظام مقدس و مهین خود برنخواهیم داشت و تا آخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه، حضرت امام خامنه‌ای بوده و خواهیم ماند. سخت‌ترین و پر مشقت‌ترین رفتارها و برخوردها نیز نمی تواند ما را از نظام و مقام ولایت مان امام خامنه ای جدا کند.

|| سیداصغر مسیبی

اینستاگرام
باسلام واحترام متاسفم ومتاسفم براشما که فرزندان شهدا وجانبازان. رو دست آویز خود کرده آید وخبرندارید من که 2فرزندازدست داده ام ومادرم فلج وخودم و همسرم پرونده پزشکیم نزدیک به پانصد ورق بودوهمسرم هم msداره وسرطان لنفوم. مهدی نادری فرزند شهید محمد ابراهیم نادری که 16گلوله خوردوبرای خاکش مزارهم نداردهم بانک تجارت وهم بنیادشهیدکه شخصا نامه برای آقای قاضی زاده هاشمی وآقای دکتراخلاقی مدیرعامل بانک تجارت نوشتم چندین بار وهم پیام وایمیل که مراجواب هم ندادن
به خدا قسم یاد میکنم که مسئولان بنیاد شهید نه با خانواد شهدا ونه با کل جانبازان بالای 25 وزیر 25 درصد صداقت ندارند و ظلم می‌کنند بابت همه چیز خداوند هدایت کند همه گمراهان وخطا کاران را تا روزی که عدالت واقعی برقرار شو د
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi