شناسه خبر : 108875
دوشنبه 14 اسفند 1402 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری ازحضور پرشور جانبازان و ایثارگران در حماسه ۱۱ اسفند

جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی با وجود نفص عضو و تحمل درد و رنج ناشی از جراحت های جنگ خود را به پای صندوق ها رسانده و نمایندگان منتخب خود را برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند.

فاش نیوز - جانبازان و ایثارگران، همگام با سایر اقشار مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضور پرشور داشتند.

جانبازان و ایثارگران، اعم از جانبازان ویلچری نخاعی و قطع عضو، گردنی و ... همانند سایر اقشار ایران اسلامی در روز جمعه 11 اسفند ماه از نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری برای انتخاب اصلح پای صندوق های رای حضوری پر شور داشتند.

گزارش های دریافتی حاکی است، جانبازان و ایثارگران با وجود نقص عضو، دردمندی ناشی از جراحت های جنگ و سختی های ناشی از نخستین ساعات شروع رای‌گیری خود را پای صندوق های اخذ رأی رسانده و نمایندگان منتخب خود را برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi