شناسه خبر : 108977
دوشنبه 14 اسفند 1402 , 15:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با برگزاری ۳۶ انتخابات مردمی و آزاد در ۴۵ سال

غلبه حضور پرقدرت و حماسی ملت ایران بر مکر دشمنان

در غوغای آن‌همه ناسازگاری های جعلی و دروغین میان جمهوریت و اسلامیت، اینک نظام مردمی و اسلامیِ ایران عزیز، همه‌ی مدل های ضدّدینی یا ضدمردمی را...

قاش نیوز - برگزاری 40 انتخابات مردمی و آزاد در ۴۵ سال اخیر در جمهوری اسلامی نشان از بالندگی ایران اسلامی به عنوان صادق‌ترین نظام مردم سالار در جهان است.
 قدردان و منت‌دار تمام عزیزانی هستیم که در گام دوم انقلاب بنا به امر مقدس مقام عظمای ولایت و براساس وظیفه دینی و میهنی خود در انتخابات شرکت کردند و باعث روسفیدی صف مؤمنان و دلبستگان این مرز و بوم در مقابل صف دشمنان و خبیثان جبهه مقابل ایران شدند.
این بار نیز حضور پرقدرت و حماسه‌آمیز ملت ایران بر مکر دشمنان غلبه کرد و حجم سنگینِ جنگ‌ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ بدل کرد.
اینک جمهوری اسلامی با برگزاری 40 انتخابات مردمی و آزاد در ۴۵ سال از بالندگی خود و در شرائط سخت و آسان، نشان داده است که صادق‌ترین نظام مردم‌سالار در جهان جدید است.
این چنین است که الگوهای مادی، از دموکراسی های دین‌گریز تا استبدادهای فردی و حزبی و صنفی، بتدریج در چشم هوشمندان جامعه‌ی جهانی، مورد سئوال و تردید اساسی قرار خواهد گرفت.
در غوغای آن‌همه ناسازگاری های جعلی و دروغین میان جمهوریت و اسلامیت، اینک نظام مردمی و اسلامیِ ایران عزیز، همه‌ی مدل های ضدّدینی یا ضدمردمی را به چالش کشیده است.
امید است با کمک و توفیق الهی و با توجهات حضرت بقیة‌الله‌ ارواحنا فداه، مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری با احساس بار مسئولیت دینی و انقلابی خود، همسو با فرامین رهبر عزیز و فرزانه به پیشرفت روزافزون کشور و عزت ملی و شاداب‌تر کردن جمهوری اسلامی نائل شود.
 
|| انجمن جانبازان نخاعی فارس
اینستاگرام
من از کسی که رای نداده است فقط بخاطر اینکه مورد تشویق دشمنان قرار گیرد متنفرم اگر در رییس جمهور باشد. ایکه بگم خدا چکارت کند چطوری وجدانت قبول کرد در چنین شرایطی رای ندهی وبه به چه چه گوی ضد انقلاب شوی. جناب ناراضی رای های خاکستری بقوت خود باقی است ولی برای خودم و روز مبادا.که همیشه بادا ملت سر بلند در صحنه سیاست. لیدر خود را با عناوین مختلف معرفی خواهد کرد. همیشه در کنار روحانیت خواهیم بود چه فدایی چه مجاهد چه و چه...سعی در نزدیک کردن مردم و روشن ساختن نقش روحانیت خواهیم کرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi