شناسه خبر : 109078
شنبه 19 اسفند 1402 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات بومی و محلی بانوان ایثارگر سراسر کشور در رامسر

به مناسبت روز ۲۲ اسفند و بزرگداشت روز شهید، مسابقات بومی و محلی بانوان ایثارگر کشور از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷در شهرستان رامسر استان مازندران، و با حضور همسران و فرزندان شهدا و همسر و فرزندان جانبازان...

فاش نیوز - به مناسبت روز ۲۲ اسفند و بزرگداشت روز شهید، مسابقات بومی و محلی بانوان ایثارگر کشور با حضور همسران و فرزندان شهدا و همسر و فرزندان جانبازان در شهر رامسر آغاز گرد.

به گزارش خبرنگار ما، به مناسبت روز ۲۲ اسفند و بزرگداشت روز شهید، مسابقات بومی و محلی بانوان ایثارگر کشور از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷در شهرستان رامسر استان مازندران، با حضور همسران و فرزندان شهدا و همسر و فرزندان جانبازان آغاز شده و طی مدت ۴ روز برگزار می گردد.
مسابقات کشوری ورزش‌های روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی آغاز تحول و جریان‌سازی برای اجرای برنامه‌های مفرح، سبک، ارزان، نشاط‌انگیز و خانوادگی خواهد بود.

گفتنی‌ست جشنواره بازی های بومی و محلی با حضور 8 تیم از استان‌های اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، زنجان، مازندران، کردستان و قزوین، در دو ماده تیمی(گانیه) و انفرادی(لی‌لی، هفت‌سنگ مهارتی، دال‌پلان، تیر و کمان سنتی) توسط اداره کل امور ورزشی بنیاد در حال برگزاری می‌باشد که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi