شناسه خبر : 109253
شنبه 26 اسفند 1402 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۲۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای قوانین مصوب جامعه ایثارگران نیاز است

فاش نیوز - معاون مددکاری و مشارکت های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۲۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای قوانین مصوب و‌ دیون در حوزه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیاز است.
 
۲۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای قوانین مصوب و پرداخت دیون در حوزه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیاز است

به گزارش ایثار ،محمود پاکدل روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام افزود: این در حالی ست که بودجه مصوب تنها ۷۰ هزار میلیارد تومان است بنابراین طبیعی است خانواده شهدا و ایثارگران در این خصوص گلایه های بحقی داشته باشند.
وی تاکید کرد: نمودار اعتبارات دریافتی بنیاد شهید و امور ایثارگران صعودی است اما همزمان تعداد جامعه ایثارگران نیز افزایش یافته است.
معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از سال ۱۳۸۰ تا کنون تعداد شهدا پنج درصد و تعداد جانبازان کشور ۴۶۰ درصد افزایش یافته است.
پاکدل یادآور شد: افراد زیادی سالها در جنگ حضور داشته و دچار مجروحیت بودند اما اوایل تمایلی به تشکیل پرونده جانبازی نداشتند. با تصویب قوانینی درخصوص تسهیلات برای خانواده و فرزندان جانبازان، تعدادی  پیگیری لازم را انجام داده و به جمع جانبازان کشور اضافه شدند.
 معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هیچ کشوری در دنیا توان مقاومت با وجود 40 سال تحریم و تهدید را ندارد و این پایمردی و ایستادگی جمهوری اسلامی نتیجه خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگران و خانواده‌های آنان است. 
پاکدل ادامه داد: مسئولان اجرایی کشور و‌ خدمتگزاران خانواده شهدا قدر این موهبت را بدانند و تا زمانی که این مسئولیت نصیب آنها شده تمامی تلاش خود را در این زمینه بکار گیرند. 
در این آیین با قدردانی از زحمات جمال اسدی مدیرکل پیشین، محمد رحیمی به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام معرفی شد.

اینستاگرام
سلام ، خوبست بگویند از 70 هزار میلیارد تومن بودجه چه مقدار در امور جاری مثل حقوق پرسنل و هزینه نگهداری ساختمانها و غیره شده و چه مقدار بطور مستقیم در ارتباط با رفع مشکلات ایثارگران هزینه شده است؟
البته با درآمدهای هلدینگ های بنیاد که از سپرده ایثارگران درآمد داشتند و تاثیر نامطلوب در اقتصاد کشور دارند هیچ نگویید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi