شناسه خبر : 109338
دوشنبه 28 اسفند 1402 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بخش فیزیوتراپی مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری اصفهان افتتاح شد

فاش نیوز - همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام بزرگداشت روز شهید، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان با همراهی فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع)، مشاورامورایثارگران استاندار و جمعی از مسئولین بمنظور ارائه خدمات بهینه درمانی به جانبازان معزز بخش فیزیوتراپی مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری را افتتاح کردند.
 
بخش فیزیوتراپی مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری  اصفهان افتتاح شد

 ایثار، همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام بزرگداشت روز شهید،احمدی‌نیا مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان با همراهی سردار استکی فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع)،سردار محمدی مشاورامورایثارگران استاندار و حجت الاسلام والمسلمین باقری مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در بنیاد جمعی از مسئولین بمنظور ارائه خدمات بهینه درمانی به جانبازان معزز بخش فیزیوتراپی مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری را افتتاح نمودند.
احمدی نیا مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان در آئین افتتاحیه بخش فیزیوتراپی شهدای مرکز شهید مطهری لازمه حیات جمهوری اسلامی را صیانت از بهترین و بااقتدارترین پرچم داران جهاد تبیین یعنی جانبازان معزز دانست و گفت: جانبازان ضایعه نخاعی حجت بعد از شهدا هستند.
احمدی نیا افزود: مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری با همت دکتر قاضی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران، حمایتهای استاندار و مساعدتهای ویژه شهردار شهر شهیدان راست قامت اصفهان سرافراز برای خدمت به جانبازان گرانقدر استان طی ماه‌های گذشته به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات بهینه به جانبازان قطع نخاعی و با تحقیقات و مطالعاتی که در حوزه درمان بنیاد شهید استان انجام شد و به دلیل محدودیتهای خاصی که این عزیزان متحمل هستند تاسیس بخش فیزیوتراپی را یکی از الزامات برای توانمند سازی جانبازان مستقر در این مرکز تشخیص و نسبت به احداث این بخش اقدامات لازم بعمل آمد.
وی در ادامه ضمن تشکر از مساعدت و همکاری طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارک اصفهان که در مهیا کردن بخش اعظم تجهیزات فیزیوتراپی مرکز توابخشی شهید مطهری یاری نمودند، اظهار داشت: امیدواریم در مسیر تکمیل مجموعه درمانی شهید مطهری با جدیت و تلاش وافر کار را ادامه و دغدغه های درمانی جانبازان را در این مرکز مرتفع نمائیم.
مدیرکل بنیاد شهید تصریح کرد: بخش فیزیولوژی مرکز شهید مطهری در ایامی که به نام بزرگداشت روز شهید مزین است افتتاح و به نام شهدای والا مقام مرکز ثبت و مورد استقاده جانبازان معزز قرار گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi