شناسه خبر : 30487
سه شنبه 09 دي 1393 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ فاش نیوز به جوابیه بنیاد اراک

اگر ادعای خدمتگزاری این قشر معزز را داریم، باید در عمل از هر طریقی به قول شاعر "به دمی یا قدمی یا قلمی یا درمی" از ایشان حمایت نموده و در جهت رفع دردها و دغدغه هایشان از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

فاش نیوز - اگر ادعای خدمتگزاری این قشر معزز را داریم، باید در عمل از هر طریقی به قول شاعر "به دمی یا قدمی یا قلمی یا درمی" از ایشان حمایت نموده و در جهت رفع دردها و دغدغه هایشان از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم. وظیفه سایت نیز در این مسیر این است که با قلم عاجز خود که یقینا" نمی تواند عمق دردهای ایثارگران را بنگارد، در حد توان به انعکاس مشکلات ایشان بپردازد و انتظارش از بنیاد شهید به عنوان متولی امور ایثارگران این است که در طی این مسیر مقدس به عنوان خادم، همراه و همقدم بوده و بجای توصیه به سکوت، دادخواه درد و رنج ایثارگران دردمند و رنج دیده باشند.

" ... ملت شریف ایران می دانند که نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری قشرهای مختلف ملت است که در صف اول باید شهدای انقلاب رحمه ‏الله ‏علیهم و کسانی که در این راه معلول و آسیب دیده شده ‏اند محسوب داشت. لهذا باید رسیدگی کامل به خاندان شهداء و به آسیب ‏دیدگان و معلولین در این راه چه در حال انقلاب و چه قبل و بعد آن به نحو احسن و با مراعات احترام آنان بشود.

 لهذا لازم است سازمانی از معتمدین متدین و آگاه و آشنای بدین‏گونه امور برای این مقصد مهم تأسیس شود که با اجراء طرح های مفید آن ملت و دولت انقلابی دین خود را در مقابل این گروه فداکار در راه انقلاب اسلامی ادا نمایند. شورای انقلاب موظف است برای این مشروع مهم بودجهء کافی تصویب نماید و در اجراء آن سرعت عمل به خرج دهد و دولت و متصدیان امور موظف هستند موارد زیر را مورد تصویب و اجراء سریع قرار دهند.

1- اولویت فرهنگی یعنی در مدارس و دانشگاه با تسهیلات مقتضی وارد شوند.

2- اولویت اقتصادی یعنی مسکن , زمین, وسایل زندگی و سایر مایحتاج زندگی برای آنان تهیه گردد.

3- اولویت در استخدام یعنی خانوادهء شهدا و معلولین در استخدام دولت اولویت داشته و آنان که قدرت خدمت دارند به استخدام دولت درآیند.

4- کارت مجانی برای سوار شدن آنان در اتوبوس های دولتی داخل شهرها تهیه گردد.

5- کارت نیم بها برای استفاده از وسایل نقلیه بین شهری مثل قطار و هواپیما و غیره.

6- تشکیل دفترچه مخصوص برای قدرت خرید از تعاونی های دولتی.

7- بیمه درمانی و استفاده از کارت ویژه خرید دارو.

8- قرار دادن حقوق رسمی برای معلولینی که قدرت کار ندارند و خانواده شهدا بالنسبته به افراد آن خانواده.

9-ایجاد برنامه‏ ای در رادیو به عنوان معلولین و خانواده شهداء.

10- سازمان موظف است بدون فوت وقت معلولین و آسیب‏ دیدگانی که احتیاج به معالجه دارند تحت علاج قرار دهد و در صورتی که با تصدیق طبیب لازم است برای معالجه به خارج کشور بروند اسباب مسافرت و مخارج معالجه آنان را فراهم نماید. ضمناً متذکر می شود که اگر سازمان در موارد مرقومه به اشکالی برخورد نمود و یا از طرف بعضی متصدیان ابهامی شد، اینجانب را مطلع نمایند تا در رفع آن به طور مقتضی عمل نمایم."

روح الله الموسوی الخمینی  22 اسفند ماه 1358 ه.ش

 

** * نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.( امام خمینی ره)  ***

 

"بسم رب الشهداء و الصدیقین و حسن اولئک رفیقا"

 از آنجایی که تأسیس فاش نیوز و حتی نامگذاری آن بنام پایگاه "خبری - تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت" و به یاری خداوند و همت چند ایثارگر صورت گرفته است، هدف و تلاشش را در ابتدا عمل به وصیت امام عزیز در جهت برداشتن قدمی به نیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مهم تر، ترویج قدرشناسی از بازماندگان راه شهدا قرار داده است. چرا که با فاصله گرفتن از سال های دفاع مقدس بسیاری از ما فراموش کرده ایم که باید قدردان قهرمانانی باشیم که آسایشمان را مدیون و مرهون ایثار آنها هستیم و وظیفه داریم از بازماندگان آن ایام قدردانی کنیم .

ما بزرگ ترین رسالت خود را ترویج فرهنگی که ایثارگران و ارزش های متعالی منتسب به آنان را دربرگرفته می داند، فرهنگی که خود منبعث از اسلام ناب محمدی(ص)و انقلاب کبیراسلامی به رهبری حضرت امام خمینی می باشد.

  ما سعی کرده ایم تا این مهم را بدون جنجال آفرینی و با انتشار اخبار و مطالبی که غالبا"خود ایثارگران و خانواده هایشان نوشته و ارسال می کنند گوشه هایی از درد ها و مشکلات آنان ، و درلایه های زیرینش بزرگی روح و صبوری و مقاومتشان را به طور غیرمستقیم انعکاس دهیم.

  مطالبی در جهت ایجاد حس قدرشناسی و یادآوری جایگاه ایثارگران که هم اکنون برخلاف وصیت امام عزیز، از یاد برخی مسئولان و مردم رفته است!، مطالبی از شرایط کنونی زندگی ایثارگران که از آن مطلع می گردیم و  به دلیل رسالت سایت چه مثبت و چه منفی، برایمان بسیار بسیار حائز اهمیت است، مطالبی که در جهت ارتقاء سلامت روح و جسم ایثارگران کمک کننده باشد، مطالبی که موارد حقوقی ایثارگران را مطرح کرده و برای ایشان روشنگری می نماید، مطالبی که در توصیف جایگاه بلند ایثارگران باشد از جمله شعر و داستان و ...، ارائه حرف ها، گلایه ها، دلتنگی ها، دل نوشته ها، مشکلات یا کامیابی ها که انتقال آنها هم رسالت سایت می باشد و هم تلنگری است برای خودمان و برخی مسئولان که بدانیم هم اکنون ولینعمتانمان در چه وضعیتی به سر می برند.

  در پاسخ به بنیاد محترم اراک لازم به ذکر است که سایت اگر با اطلاع از اتفاقی در رابطه با ایثارگران عکس العمل نشان می دهد و بعضا" در این مورد بنیاد شهید را خطاب قرار می دهد، به این دلیل نیست که خدای نکرده بخواهد تنها بنیاد را محکوم کند بلکه اولا" چون بنیاد شهید را مانند خود، خادم ایثارگران می داند و بعد هم مسئول اصلی رسیدگی به ایثارگران و مشکلات شان است. همانطور که گفته شده رسالت رسانه اطلاع رسانی است که ما این کار را بی طرفانه کرده ایم و نظرات موافق و مخالف را منتشر کرده ایم بلکه بی طرف هم نبوده ایم و طرف بنیاد را گرفته ایم زیرا خیلی از نظراتی که متضمن تندی، اهانت و نام بردن از افراد بوده منتشر نکرده یا تعدیل کرده ایم.

 این که گفته شده باید قبل از انتشار درباره صحت وسقم ماجرا بررسی صورت می گرفت، باید گفت اصل خبرکه درست بوده و اتفاق افتاده است . اگر سوء استفاده ای هم شده باشد که نشده! مقصر اصلی خود بنیاد اراک است که تا امروز هیچ توضیح و واکنشی دراین باره از خود نشان نداده بود! پس روابط عمومی شما با امکاناتی که دارد کجا باید وظیفه خود را ایفا کند؟! روابط عمومی که فقط برای بنر چاپ کردن و تعریف وتمجید از سازمان مربوطه نیست! البته اصل نقیصه برمی گردد به این که متأسفانه درجامعه ما مسئولان، علی الخصوص مسئولان بنیاد خود را بی نیاز از پاسخگویی فرض می کنند و اگر پاسخی هم ارائه می شود دیر هنگام، ازسرناچاری و بعضا" منفعلانه است.

 اگر گله یا شکایتی می شود، سایت بدون هیچ جانبداری ای منتشر می کند و بنیاد شهید نیز می تواند با استدلال و دلایل منطقی، اگر دارد، مورد را توضیح داده و روشنگری کند. در این مورد، سایت نیز هیچ مطلب مغرضانه یا جهت داری غیر از شرح واقعه منتشرنکرده است. اگر بنیاد انتظار داشته باشد فاش نیوز که رسالت انتشار احوالات ایثارگران و پیگیری حل مشکلاتشان را بر عهده دارد،  سکوت کند، توقع نابجایی است!

 بنیاد شهید اراک سایت را متهم به ایجاد شرایطی جهت سوء برداشت یا سوء استفاده دشمنان و عوامل فتنه و ... نموده است که باید گفت ارتباط دادن این قضیه به جریان فتنه و دشمنان نظام و انقلاب، لوث کردن اینطور مسایل است و نسبت به حسن نیت نویسندگان این جوابیه ایجاد شبهه می کند.

 آیا اگر کارمند بنیاد آموزش ببیند با مخاطب خود که به دلیل عوامل اعصاب و روان ناشی از جنگ یا به دلیل بار مشکلات یا به علت اجرایی نشدن برخی قوانین، ناراحت و برآشفته است و در همه موارد نیز حق با او است، نمی تواند برخورد مناسب و منطقی و وجدانی تری داشته باشد ؟! آیا بنیاد شهید اراک با وجود تکرار اینگونه اتفاقات که بعضا" در سایت نیز از زبان ایثارگران بیان شده، اقدام به آموزش بیشتر کارکنان خود به منظور برخورد صحیح تر و یادآوری جایگاه و احترام مخدومان خود نموده است؟!

آیا بنیاد اراک که خود را خادم جانبازان می داند، ما را به دلیل بیان دردها ومشکلات جانبازان محکوم می کند یا به دلیل عمل به وصیت امام؟! مگر امام نفرمودند که دغدغه بنیاد شهید باید مشکلات مالی، رفاهی، کاری، درمانی و از همه مهم تر " احترام و ارزش " ایثارگران باشد؟!

مشخص است که بنیاد شهید پس از گذشت بیش از 10 روز از این اتفاق و انعکاس این خبر تلخ و حساسیت ایثارگران، اقداماتی در جهت آزادی این عزیزان انجام داده است اما درست این بود که مسئله به موقع توضیح داده شود تا احیانا" موجبات وهن بنیاد و ایثارگران فراهم نگردد.

نکته جالب تر اینجاست که بنیاد اراک در حالی که خود یک طرف ایجاد این نارضایتی و آشفتگی ذهنی در این جانباز گرانقدر بوده است، با لحنی حق به جانب سایت را به دلیل بردن نام جانباز مذکور مورد سرزنش قرار داده و خود را در ایجاد این فضا کاملا" بی تقصیرمی داند! در حالی که فاش تنها به صورت نقل قول، نامی از جانباز مورد نظر ذکر کرده  که متضمن هیچ گونه اهانت یا توهین یا تضییع حقی نبوده است. و جالب است که بنیاد شهید درجایگاه مدعی العموم از زبان ایشان اعلام اعتراض و شکایت نموده است! در حالیکه از بین رفتن احترام جانباز و حفظ نشدن حرمت او به مراتب از لحاظ شرعی و حتی قانونی نزد خداوند مذموم تر است.

فاش نیوز افتخارش این است که درمقابل بنیاد که امکانات و روابط عمومی دارد! و مدام از کارهای کرده و نکرده سخن می گوید، تریبون ایثارگران مظلومی است که خیلی از آن ها صدایشان از دست کوتاهی ها و ندانم کاری ها به جایی نمی رسد و اگر هم برسد با چنین برخوردهای غیرمنطقی وحذفی تلاش می شود صدایش را خفه کنند!

البته در این جوابیه بدون این که متوجه باشند ، با شرح وضعیت جانباز مذکور، عذر بدتر از گناه آورده اند! مسئولان بنیاد آگاه باشند که جانبازان و ایثارگران، آن هم از این دست جانبازان، باید فهمیده شوند، نه فهمانده شوند!!!!!!!

مسئولان بنیاد شهید و امورایثارگران نباید فراموش کنند که به عنوان متولی امور ایثارگران، حفظ منزلت و شأن و حرمت ایثارگران و قدرشناسی از این بازماندگان دفاع مقدس  وظیفه ذاتی آن نهادمقدس است!

صحبت آخر اینکه اگر ادعای خدمتگزاری این قشر معزز را داریم، باید در عمل از هر طریقی به قول شاعر "به دمی یا قدمی یا قلمی یا درمی" از ایشان حمایت نموده و در جهت رفع دردها و دغدغه هایشان از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم. وظیفه سایت نیز در این مسیر این است که با قلم عاجز خود که یقینا" نمی تواند عمق دردهای ایثارگران را بنگارد، در حد توان به انعکاس مشکلات ایشان بپردازد و انتظارش از بنیاد شهید به عنوان متولی امور ایثارگران این است که در طی این مسیر مقدس به عنوان خادم، همراه و همقدم بوده و بجای توصیه به سکوت، دادخواه درد و رنج ایثارگران دردمند و رنج دیده باشند.

والسلام

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
...

لا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ. إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ ... (انبیاء ۸۷).

خدای متعال نیز توبه اش را پذیرفت و به نهنگ دستور داد که یونس را به سلامت به ساحل ببرد.

«پس‌ در دل‌ تاریکی‌ها» تاریکی‌ شب‌، تاریکی‌ دریا و تاریکی‌ شکم‌ ماهی‌ «ندا در داد» با این‌ سخنش:

«که‌» بارالها! «معبودی‌ جز تو نیست‌، منزهی‌ تو، به‌ راستی‌ که‌ من‌ از ستمکاران‌ بودم‌»

در بیرون‌ رفتن‌ از میان‌ امتم ‌بدون‌ اجازه‌ یا فرمان‌ تو. این‌ اعترافی‌ است‌

از یونس‌ علیه السلام بر قصورش‌ و توبه‌ای‌ است ‌از لغزشش‌.

و برای فاش نیوز عزیز صبر و اسقامت آرزومندم

آمین
بنده شب وروزاین سایت رامطالعه میکنم وافتخارهم میکنم که ازاین طریق باهمدردان جانبازم ارتباط برقرارمیکنم من یکساله بااین سایت اشناشدم درواقع بافرهنگ جهادوشهادت دوباره اشتی کردم وفضای جنگ وفداکاری درمن شعله ورشداگردردسری برای این سایت ایجادشودارتباط مابازهم قطع خواهدشدماباهم دوستیم بنیادوجانبازهم نداره اگرهمه دوربین راروی خودمان روشن کنیم مابه هم ازهمه نزدیکتریم
معلومه که سایت فاش نیوز چیزی از قانون جرایم رایانه ای نمی دونه وگرنه اینجوری نمی نوشتید . شما فضاسازی می کنید برای این که از مسئولیت کامنت های توهین آمیزی که به بهانه اطلاع رسانی شفاف شما شده ؟! شانه خالی کنید !!!
خدایا سلام اسم مقدس توست که سلامت و امنیت میاره پس سلام به همه ..به این دنیا و آخرت ...
کاشکی همیشه در وقت دلخوریها یکی بود که می گفت صلوات محمدی بفرستید .. بعد می گفت خوب و دقیق درباره مسایل اندیشه کنید در حد نیک نیک نیک تا بفهمید خدا ناظر ماست ..
آخه اینکه یکی واسطه دوستیها ، مودتها ، کارهای خداپسندانه ، رفع کدورتها بشه یعنی وجودش خیلی پر خیر و برکت .. من یه همچین آدمی رو می شناسم ...
البته مشکل داریم تا مشکل !!! وقتی موضوع جامعه ی ایثارگریه موضوع پیچیده تر و مهم تره ...
اما من در حد خودم تونستم این یه نفرو پیدا کنم ... آدمای سرشناس هم باید این افراد رو جمع کنن که در این جور موارد ایفای نقش کنن تا مبادا بعضیا با کلماتی و جملاتی سبب افزایش این فاصله ها بشوند...
فضا سازی ؟؟؟ اونم کی ؟؟؟ فاش نیوز !!!!!!
فاش نیوز .....حالت خوبه ...تو از این اخلاقا داری ؟؟؟؟ نداری دیگه....شکر خدا ...
سلام .فاش نیوز ...اخوی صلوات بفرست ... به دل سیاه شیطان لعنت بفرست ..
من هربار که این متنو می خونم حالم بد میشه ...خیلی
این روزا باید دلمون شاد می شد به حرفهای عاشق شهدا یا شهید گمنام و از همه مهمتر همسر بسیجی به مناسبت روز ولایت عهدی امام زمان عج یا ایام هفته وحدت ...و چه وحدتی مبارکتر از وحدت بین ایثارگران و خدمتگزارانشان ..
فاش عزیز تازه چهره جدید فاش را برای ما رونمایی کرده بودی ... بلاخره می خواستیم خوشحالی خودمان رانشان بدهیم ...
اصلا ببین همین همقطار نازنین این جدایی ها رو می بینه که تکه تکه شده اسمش ...و خدا می دونه وضع قلبش چطوره ؟..
خداییش فکر می کنیم شهدا از اون بالا با چه اندوهی دارن ما رو نگاه می کنن ؟ هر جانبازی که میره پیششون دورشو میگیرن و از وضع ما می پرسن ؟
فاش عزیزم ...منم از این همه سکوت احساس غریبانه ای پیدا کردم ...
من بهت افتخار می کنم ...اما خودتم خوبیتو نشون دادی ..اونجا که گفتی نظرات رو تعدیل کردی ... آفرین پسرم کار درست همینه ...
حالا ... من از تو به حرمت عظمت اسمت می خواهم برای شکوفا شدن روح وحدت و مودت پیش قدم بشی با کلامی وحدت آفرین ...
آقاردای سبز امامت مبارکت/پوشیدن لباس خلافت مبارکت/ای آخرین ذخیره ی زهرایی حسین/آغاز روزگار امامت مبارکت .
اللهم عجل لوليك الفرج.
سلامتی همه ایثارگران عزیز و رفع مشکلات آنها به ید پر قدرت الهی ..صلوات
من از همان ابتدا كه فاش نيوز شروع به كار كرد مرتب صفحه را نگاه ميكردم ولى از زمانى كه رفتارهاى زشت فاش را مشاهده كردم كمتر فاش را نگاه ميكنم و هر بار هم نگاه ميكنم و بعضى مطالب را ميبينم خيلى ناراحت ميشوم
فاش نيوز متاسفانه نتوانسته رضايت ايثارگران را جلب كند
ربسمه تعالی
ریاست محترم
موضوع: تقاضای رزمندگان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تصویب قانون یک فوریتی جهت استفاده فرزندان رزمندگان از سهمیه چهل درصد رزمندگان جهت ورود به دانشگاهها
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد، احتراماً "بدینوسیله به استحضار میرساند ما رزمندگان دوران دفاع مقدس نسبت به تبصره الحاقی یکطرفه جهت استفاده فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد از قانون سهمیه چهل درصد رزمندگان جهت ورود به دانشگاهها اعتراض داریم، چرا که در زمان تصویب این قانون فرزندان رزمندگانی که سالها عمر خود را در جبهه های حق علیه باطل سپری کردند محروم ماندند.
لازم به توضیح است که بنیاد شهید و جانبازان متولی رسیدگی به امورات فرزندان شاهد و جانبازان میباشد اما متاسفانه در خصوص رزمندگان هیچ سازمان یا نهادی وظیفه رسیدگی و دفاع از حقوق این عزیزان را بر عهده ندارد (در حد یک دفتر ایثارگران در سپاه و ارتش بدون کارکردی در حد بنیاد شهید و جانبازان)
یادآور می شود رزمنده ای که هشت سال در دل میدانهای مین هروله می کرد یا بر فراز کوههای برف گرفته کردستان پیکر برادر مجروحش را به دوش میکشید اما به علت عدم مجروحیت فرزندش نمیتواند از سهمیه چهل درصد رزمندگان استفاده کند ولی فرزند جانباز بیست و پنج درصد و زیر 5 درصد طبق مصوبه سال 93 با یک ماه حضور در جبهه به علت مجروحیت بیست و پنج درصد و زیر 25 درصد از سهمیه فوق استفاده می کنند و رزمندگان طبق قانون جامع خدمات رسانی به عنوان ایثارگر محسوب نمی شود و این ظلم و خیانت در حق رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد. جای تعجب و تأسف است که فرزند جانباز اولویت تر از رزمنده دوران دفاع مقدس است که حد نصاب نمره عملی 70% ولی در رزمندگان 80% آخرین فرد قبولی لذا ما رزمندگان از نمایندگان راستین مجلس شورای اسلامی تقاضای عاجزانه داریم با طرح یک فوریت نسبت به اصلاح قانون فوق اقدام نمایند تا فرزندان رزمندگان همانند فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و زیر 25 درصد از سهمیه فوق جهت ورود به دانشگاه استفاده کنند و حد نصاب آخرین فرد قبولی هم مانند فرزند جانباز و شاهد 70% برای رزمندگان دوران دفاع مقدس اصلاح شود.

قابل توجه مسئوا بنیاد اراک ...استعفاع عزر خواهی از خانواده محترم ایثار گران ومردم
فهیم ایران (در میدان بزرگ شهر )
باسلام خدمت همه ایثار گران . بجا وبحق سخن گفتید .
بنیاد باید توجه داشته باشد مراجعانش بحقند وسر تعظیم وتکریم برای آنها فرود آورد .

شما را قصه دیگر گون نوشتند .

حساب کار ما با خون نوشتند .

ز عشق و وصل و هجر وعهد و پیوند .

تو حرفی خوانده ای و ما دفتری چند .

یادت نرود هدفت خدمت به جانباز است . والسلام .
جانباز م.ر.ک...اول سلام
ایراد که نه ..یه تذکر کوچولو به حرفات دارم امیدوارم فاش نیوز در کمال بی طرفی حرف یه خدمتگزار به ولی نعمت خودشو چاپ کنه و سراپا گوشم که نقطه نظرات شما عزیزانو بشنوم هرچند با بیانی ...بگذریم .
وقتی خادم و خدمتگزار جانباز باشی و این باور با پوست و خونت عجین شده باشه .. اگه نشد با مژه هات زیر پای جانبازو جارو می کنی که خار به پاش نره .اگه یه روز یه جانباز اعصاب و روان از خدماتی که بهش میشه ناراضی باشه و از شدت ناراحتی میز مقابلتو با هر چه روشه تو روت پرت کنه ؟ خادم که باشی از ناراحتی حادثه در مقابل چشم دوست و غریبه اشک گوشه چشمت می شینه اما تو روی جانباز هر جور شده رو لبت لبخندو نشون میدی که باورش بشه دوسش داری و ..
اما یه جانباز هم ، اونم در شان و مقام شما باید یه کم خادم و خدمتگزارای خودشو درک کنه ...
عزیزم ! خادمی که دستش چیزی نیست چی کار کنه ؟ خادمی که مامور و معذوره چی کار کنه ؟ باور کنید اکثر کارمندا از شرایط قانون ناراضی هستند . من فکر می کنم اونقدری که کارمندا تحت فشار این قوانین ظالمانه در حق جانباز هستند خود جانباز رنج نمی برد ..
من انتظار دارم یکی هم از کارمند بنیاد و غیر بنیاد حمایت کنه و از درد اونم بنویسه و چه کسی بهتر از شما ؟؟ فرقه بین خادم معتقد به جانباز با غیر معتقد . اکثرا معتقدند اما دستشون بستس !!
انصافه همین آدما تو کوچه و خیابون و محل کارش تحقیر بشه به گناه نداشته ؟ الان کی می تونه صد در صد حکم کنه که کارمند بنیاد اراک گناهکاره ؟
حتی اگه منصفانه تر نگاه کنیم به جز جناب شهیدی بقیه روسای بنیادهای شهرستانها هم مقصر نیستند الا اینکه ثابت بشه ضد ایثارگره ؟؟ می تونی ؟
کسی نمی تونه فراتر از قانون و دستورالعمل جاری عمل کنه ..به خدا شما نمی دونید چه عواقبی پیدا می کنه ؟؟ تا بیایی چیزی رو ثابت کنی هشت سال رنج رنج رنج ... ؟؟
عزیزم فقط خودتونو نبینید ؟ همه مونو انداختن زیر یه غلطک بزرگ دارن شیرمونو می کشن . بعد خودشون بی خیال شعر قشنگ می خونن :
مرد باید در کشاکش دهر سنگ زیرین آسیاب باشد ...
ای آسیاب بخوره تو سرت/ حرفم با روسای دروغگویه / .. این مملکت اونقدر پول داره که میلیارد میلیارد می دزدند اما با گستاخی میان میگن ما پول نداشتیم طلب جانبازو بدیم ، سهامشونو فروختیم !!..
برادر عزیزم در این روزگار مظلومیت که دست اندرکاران حسابی خودشونو زدن به کوچه علی چپ ! .. خادمین شما قد کمد آقای بوپی راهکار بلد باشه بازم کم میاره ؟؟ چرا ؟
چون مگه ظالمین میذارن یه راهو که دل یه جانباز خوش شده چند بار تکرار کنی ؟؟؟
برادر جانباز م . ر. ک ..مدتیه از خود م می پرسم آیا به جز این غلامتون خادم دیگری در فاش نیوز حضور داره ؟؟
کاشکی نباشه ! والا از این حرفهایی که درباره خادم و جانباز نوشته شده ناجور حالش گرفته می شد !!
الان باید همه با تحکم بیشتر با نمایندگان جامعه ایثار گر حرف بزنیم تا وضعیت فوق العاده جانبازانو جدی تر بگیرن .اما نمی بینم که کسی به نمایندگان محترم تویی گفته باشد ؟؟؟؟؟؟
خدمتگزار هیچ وقت هدفش را نسبت به ولی نعمت خود فراموش نمی کند مطمئن باشید .اما با این قوانین که وجود دارد چهره ی خدمتگزاری ما بیش از این رنگ و لعاب ندارد ولی من می گویم دستهایی هست که نگذارند چهره واقعی خدمت خادمین دیده شود... .بگرد و پیدا کن با من ..
متاسفانه بعضی از خادمین تحت تاثیر فشارها و استرس ها رفتارهایی نشان می دهند که تو فقط اونو می بینی ! این انصاف نیست ؟؟ مگه یه آدم چقدر توان داره که از دو طرف مواخذه بشه ؟
خداییش یه چیزایی داره جلو چشمم جون می گیره که اگه بیشتر ادامه بدم حالمو بد می کنه !!
اخوی با خادمین خودتون به از این باشید .دوستدار شما یه خادم
فاش نیوز چه بلایی سرت اومده ؟؟ نگرانی ما کم کم داره از حد می گذره ؟ تو رو به همین اذان محمدی سپردیم ..یه چیزی بگو !
وجدانا نکنه می خوای ببینی جایگاه تو کجای جامعه ایثارگریه داری خودتو ...!!
اینکه دانستن نمی خواد جای تو اینجاست ... همین جا ...
تو رو به خدا سپردم . از همه بلایا ی سماوی و ارضی در امان باشی.
جناب آقای جانباز مسئول سایت فاش نیوز
سلام علیکم
لطفا شما که خبرنگار دارید قضییه اختلاس ( 15 میلیاردی) اخیر از بانک دی رو صورت گرفته را بررسی کنید

...

در انتخابات قم .

از جلیلی عزیز حمایت کنید .

1-که اقتصاد و صنعت و کشاورزی و فرهنگ و سیاست . ترمیم شود و رونق بگیرد ؟!

2-که خانواده شهید و جانباز و رزمنده ؛ دفاع مقدس همه و بدون رانت و تبعیض حقوق

و معیشت کافی بگیرند ؟!

3- که کلمه ایثار گر معنی پیدا کند و همه جانبازان بالاخص 5 % هم از فقر رهایی یابد

. و فرهنگ ایثار و شهادت ؛ جایگاه والای خودش را پیدا کند و اجرایی شود .

آمین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi