شناسه خبر : 30556
یکشنبه 14 دي 1393 , 15:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکفیری‌ها خطری واقعی برای کشور

شیخ نعیم قاسم: تمامی لبنانی‌ها متقاعد شدند که تکفیری‌ها خطری واقعی برای کشور هستند/ هشدار به رژیم صهیونیستی

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه‌ای رادیویی تاکید کرد تمامی لبنانی‌ها متقاعد شدند که تکفیری‌ها خطری واقعی برای کشور هستند.

به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «شیخ نعیم قاسم» روز یکشنبه در مصاحبه‌ ای رادیویی با اشاره به اینکه تمامی لبنانی‌ها متقاعد شدند که تکفیری‌ها خطری واقعی برای کشور هستند و تمامی خودروهای بمب‌گذاری شده که وارد لبنان شدند و تعداد آنها به 15 خودرو می‌رسد در مناطق «رنکوس و یبرود» بمب‌ گذاری شدند، افزود: اگر «قلمون و القصیر» تحت سیطره افراد مسلح می‌ماند به اراضی لبنان حمله می کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه حزب الله از آغاز با تشکیل دولت وحدت ملی و برقراری گفتگو بین دو گروه و یا چند گروه سیاسی و همچنین همکاری با رهبری لبنان همراه بوده است، اضافه کرد: گفتگو نتیجه شکست گزینه‌های دیگری است که برخی‌ها به آن اعتماد کردند.

معاون دبیرکل حزب الله همچنین آغاز گفتگو بین گروه‌های لبنانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برای اینکه گفتکوها مثبت باشد تلاش خواهیم کرد؛ برخی سیگنال‌ های منطقه‌ ای برگزاری این گفتگوها را تسهیل بخشید.

«شیخ نعیم قاسم» با هشدار نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت، تاکید کرد: نتایج جنگ بدتر از نتایج جنگ سال 2006 خواهد بود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi