شناسه خبر : 30682
شنبه 20 دي 1393 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام گروهی ازجانبازان به عتبات عالیات

گروهی از جانبازان وهمسرانشان درقالب کاروان "لبیک یا حسین"(ع)به همت اداره ایثارگران سپاه پاسداران به عتبات عالیات اعزام شدند.

فاش نیوز -  گروهی از جانبازان وهمسرانشان درقالب کاروان "لبیک یا حسین"(ع)به همت اداره ایثارگران سپاه پاسداران به عتبات عالیات اعزام شدند.

کاروان لبیک یا حسین ، متشکل از  جانبازان  وهمسرانشان که حدود 60 نفراز آنها جانباز 70% وحدود 35 نفراز آنها جانبازان ویلچری نخاعی وقطع عضو وروشندل هستنذ والباقی از جانبازان با درصد های مختلف که در اصل به عنوان همراه وکمک به جانبازان 70%  وتعدادی از همسران جانبازان به همت اداره ایثارگران سپاه پاسدارا ن جهت زیارت عتبات عالیات برای یک هفته به عراق عزیمت کرده اند.

این کاروان روز 93/10/16 ساعت 4/30 با حضور در مسجد قمربنی هاشم شهرک شاهد به طرف فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حرکت کرد وساعت 9/30 دقیقه با یک فروند هواپیمای  شرکت کیش ایر جمهبوری اسلامی ایران به طرف فرودگاه نجف عزیمت نمودند سپس با اتوبوس به کربلای معلی انتقال یافتند ودر هتل صفار به مدت چهارشب اسکان یافتند.

بعداز صرف نهار ومشخص شدن اتاق ها ، افراد به صورت انفرادی جهت زیارت بارگاه امام حسین (ع) وبرادر با وفایش به حرمین مطهر مشرف شدند.

بعداز شرکت در نماز جماعت وزیارت حرمین شریف وبازگشت به هتل وصرف شام یک جلسه هماهنگی برگزار شد وعنوان کلی برنامه ها به اطلاع اعضای کاروان رسانده شد و روز اول این سفر معنوی  اتمام رسید.

تعدادی از عکس های روز اول فر کاروان لبیک یا حسین(ع):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبرنگار: 16
اینستاگرام
سلام خسته نباشید.دستشون درد نکنه .امیدوارم نوبت ما شهرستانیها هم بشه
خیلی خبر خوبی بود ..
الهی همیشه قطارتون کنن برای رفتن به عتبات عالیات و مکه و مشهد مقدس...
تو رو خدا ...تو رو به امام حسین میشه بگید همقطار هم بین این زائرا هست یا نه ؟؟؟
التماس دعا ای میهمانان برگزیده امام حسین ع ..
سلام منو به آقا امام حسین ع برسونید ...به ابالفضل العباس ع .. به حضرت زینب س
بعضی از اقایون روشون نشده جلودوربینها بیان! اخه از بس تکراری شدن که ...
ز اقایاناسرافیلی و ابوطالبی و سرهنگ مسگر غیراز این کهانتظاری نیست داداشم. اینا یک خانواده اند و همه ما جانبازا از نامادری تشریف داریم.! ما که تهرانیم اینجور اردوهارو نمی بینیم وای بحال اون جانبازنخاعی شهرتانی.
ایثارگران سپه تا کی میخواد به دیگران ظلم کنه. سردار!!!! شریفی هیچ میدونی اخرتت خراب شده بابت این ظلمی که دانسته یاندانسته مرتکب شدی؟
با سلام
ارزو دارم که تشرف به اماکن مقدسه قسمت همه ارزومندان بشود.
اما در پاسخ به این دوست عزیز جانباز(که اسم خودشونو نگفتند و از جمله کسانی هستند که در تاریکی انتقاد میکنند ) باید عرض کنم که من با هزینه شخصی مشرف شدم ، واگر ایشان حوصله و وقت تجسس بیشتر را دارند تماس بگیرند تا کد پی گیری فیش پرداختی را جهت ادامه تحقیقات خدمتشون بدم وگرنه این که نام مرا بردند به عنوان حق الناس به عهده ایشان می ماند.
ببخشید...مثل اینکه شماهم گزارش فاش نیوز رو نخوندید!
دراین گزارش دقیقا ذکرشده که شما باهزینه ایثارگران سپاه اونم درقالب قربونش برم کاروان لبیک یاحسین به کربلا اعزام شذه.
حالا بگوببینم لبیک به اقا گفتین؟
بعدشم شماچرا اسم شریفتون رو ننوشتید که احیانا پیگیریبشه؟
ثالثا میشه بفرمایید ازکجا پیگیری بشه؟
از ایثارگران سپاه؟!!
خاک بر سر صدام ! یعنی وقتی اسم این بزرگوارانو نوشتی صد در صد مطمئن نبودی که ... استغفرالله ربی و اتوب الیه
خب اخوی تو که اسمشونو اوردی اگه جرات و جسارتشو داشتی یه پرس جو می کردی بعد ما رو هم تو خطا و گناه می انداختی ؟؟؟ عجبا ..
اخوی تو که توضیح دادی حقتو حلال کن بر ما ..ببخشید که زود واکنش نشان ندادیم ..عقلم نرسید که بپرسم ..اینم از اون مورداس که پیش میاد دیگه ...
ابوطالبی هستم.شما یه موضعی گرفتید و برا قضاوت و پیش فرضتون دنبال مدرک میرید به همین دلیل غیر از استناد به خبر به سندی دیگه توجه نمی کنید.در هر صورت اگر خواستید تماس بگیرید تا شماره پی گیری خدمتتون بدم.
زیارت شما فبول خداوند متعال .
دوستان ایثار گرو...... را هم دعا کنید .
به سلامت اعزام وبه سلامت به اغوش خانواده باز گردید.
خوش بگذره ,ذخیره اخرت شما باد.
خوش بحال شما جانبازان . شما را بدون نوبت هم مکه می برند هم عتبات عالیات هم مشهد - بخدا فرزندان شهدا را قبرستان مرده های عادی هم نمیبرند ( از بدو تولد تا حالا )
خدایا بچه های شهدا خیلی مظلومند . از همان جایی که در کلام الهی ات فرموده ای من حیث لایحتسب سبب ساز سفر آنها به عتبات عالیات ، مکه و مشهد مقدس فراهم نما ..آمین یا رب العالمین
باسلام.اهل ایرانم ومشتاق دیدار ازاماکن مقدسه...ولی چه کنم حتی قسمت نشده یک بار به شاه عبدالعظیم بروم چکنم بچه هایم می گویند...........//؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi