شناسه خبر : 30694
یکشنبه 21 دي 1393 , 08:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مقابله با جنگ نرم

مقابله با جنگ نرم از اهداف اصلی تاسیس بسیج رسانه است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: مقابله با جنگ نرم از اهداف اصلی تاسیس بسیج رسانه است.



عبدالله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 21 دی ماه و سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبری به عنوان سالروز تاسیس بسیج رسانه نامگذاری شده است.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با 21 دی ماه و سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبری در سطح استان زنجان خبر داد و بیان داشت: شهید غلامرضا رهبری به عنوان نخستین شهید رسانه کشور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان به وضعیت جنگ نرم به ویژه در عرصه رسانه اشاره کرد و گفت: امروز جهان در عصر ارتباطات قرار دارد و در این عرصه اقدامات مختلفی انجام می‌شود.

* یکی از مصادیق اصلی جنگ نرم رسانه‌ها است

این مسئول یکی از مصادیق اصلی جنگ نرم را رسانه‌ها اعلام کرد و افزود: امروز با توجه به پیشرفت امکانات باید همه سواد رسانه‌ای و آموزش رسانه‌ای داشته باشند.

جعفری خاطر نشان کرد: امروز باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن و جنگ رسانه‌ای ایجاد شده در جهان گام‌های محکمی برداشته باشد.

وی از دیدار اصحاب رسانه استان زنجان با آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان همزمان با سالروز تاسیس بسیج رسانه خبر داد و متذکر شد: این برنامه ساعت 10 صبح روز 21 دی ماه جاری در  دفتر امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

* برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در زنجان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان هدف از برگزاری این برنامه را همگرایی و تجدید بیعت با مقام شهدای رسانه شهید غلامرضا رهبر اعلام کرد و بیان داشت: این برنامه با هدف گرامیداشت بسیج رسانه برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در زنجان را از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه اعلام کرد و یادآور شد: این برنامه ورزشی و اهدای جوایز با حضور اصحاب رسانه این مسابقات برگزار می‎شود.

جعفری ایجاد همدلی میان اصحاب رسانه استان زنجان را از دیگر اهداف این برنامه‎ها اعلام و تصریح کرد: آشنایی اصحاب رسانه با برنامه‎های این سازمان از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید دنباله‌رو راه این شهید بزرگوار باشند، اظهار داشت: همچنین همزمان با گرامیداشت شهید غلامرضا رهبر برنامه‌های مختلف ملی در سطح کشور برگزار می‌شود.


منبع: خبرگذاری فارس
 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi