شناسه خبر : 30836
شنبه 27 دي 1393 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چاپ کتاب زندگی‌نامه یک فرمانده

چاپ کتاب «زندگی‌نامه یک فرمانده» و آلبوم تصویری گردان «حدید»

مسئول چاپ و انتشارات لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) از تازه‌های نشر این لشکر در حوزه شهدا و یگان‌های حاضر در دوران دفاع مقدس خبر داد.

 

دکتر سیدحسن شکری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا، با بیان اینکه کتاب «پیشانی خاکریز» به تازگی به چاپ رسیده است، توضیح داد: این کتاب شامل خاطرات یکی از رزمندگان گردان حمزه در رابطه با پدافند و منطقه فاو است، همچنین قرار است کتاب زندگی‌نامه سردار شهید حسن بختیاری نیز که از فرماندهان تیپ ذوالفقار بوده است، منتشر شود. این کتاب از سری زندگی‌نامه 40 فرمانده شهید است.

 

وی افزود: برای بهمن‌ماه نیز «سررسید آسمانی‌ها» ویژه سال 94 با طرحی متفاوت عرضه خواهد شد.

 

شکری با اشاره به چاپ آلبوم تصویری گردان حدید نیز گفت: این آلبوم تصویری حدود 500 ورق خشتی دارد و به کارنامه عملیاتی این گردان از سال 60 تا 65 پرداخته است. این آلبوم با عنوان «ما آن شقاقیم» تا پایان سال به چاپ خواهد رسید و قرار است برای دیگر گردان‌های لشکر 27 نیز کاری مشابه این آلبوم انجام شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi