شناسه خبر : 30930
دوشنبه 29 دي 1393 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش حماس و سوریه به شهادت نیروهای حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری المیادین، جنبش حماس‌ ضمن محکوم‌کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به منطقه «قنیطره» سوریه، خواستار واکنش جدی حزب‌الله لبنان به این اقدام شد.
گردان‌های «ناصر صلاح‌‌الدین»، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی نیز با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند که دشمن جز زبان زور و واکنش جدی را متوجه نمی‌شود و مقاومت باید به این پیام واکنش نشان دهد.
در این بیانیه تأکید شده است که خون‌های شهدا در قنیطره نشان‌دهنده وحدت مقاومت از فلسطین گرفته تا لبنان و ایران است.
سامی ابوزهری، سخنگوی حماس نیز اعلام کرد: حماس عملیات رژیم اشغالگر اسرائیل را در ترور شماری از مجاهدان حزب‌الله محکوم می‌کند و آن را نمونه‌ای از اقدامات این رژیم برای ناامن‌کردن منطقه، جبران شکست‌های خود در غزه و بهره‌برداری از این جنایت فجیع در تبلیغات انتخاباتی اسرائیل می‌داند.
سوریه: اسرائیل در حمله اخیر به حزب‌الله اشتباه جدیدی را مرتکب شده است
عمران الزعبی، وزیر اطلاع‌رسانی دولت سوریه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در حمله اخیر به حزب‌الله اشتباه جدیدی را مرتکب شده است.
وی تصریح کرد که جبهه‌ها علیه رژیم صهیونیستی متعدد است و سلاح مقاومت همیشه به سوی اسرائیل خواهد ماند.
الزغبی تأکید کرد که برخی از کشورهای عربی هدف قرارگرفتن نیروهای مقاومت را جشن گرفته‌اند.
حزب‌الله لبنان شامگاه یکشنبه، 28 دی‌ماه، در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروهی از نیروهای مجاهد حزب‌الله هنگام بازدید از شهر «مزرعه الامل» در منطقه «قنیطره» سوریه، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند.
حزب‌الله لبنان تأکید کرد که در این حمله دشمن صهیونیستی، چند تن از نیروهای مجاهد حزب‌الله به شهادت رسیدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi