شناسه خبر : 31016
سه شنبه 30 دي 1393 , 14:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دعوت سپاه ثارالله از مردم استان کرمان

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، در پی اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیسیتی در قنیطره سوریه و شهادت تعدادی از فرماندهان حزب الله و فرزند شهید عماد مغنیه، سردار سرافراز کرمانی، محمدعلی الله دادی هم ردای سرخ شهادت به تن کرد.

 


سردار سرتیپ روح الله نوری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در این نهاد با انتشار پیامی که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزای شبستان دفتر نمایندگی استان کرمان قرار گرفته است؛ شهادت این سردار بزرگوار را به محضر امام عصر(عجل الله)، مقام معظم رهبری، خانواده شهید و همه همرزمان و بسیجیان و تمام مردم شجاع و همیشه در صحنه استان تبریک و تسلیت گفتند.

این پیام که با آیه 23 سوره مبارکه احزاب آغاز شده است؛ می افزاید: ره شهادت، ره اوصیاء و اولیاء الهی و آروزی تمامی رهپویان مخلص ولایت و انتظار سیری ناپذیر همه رزمندگان سلحشور حریم ولایت و دفاع از ارزش ها و آرمان های بلند اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه وآله)بوده و هست.

هر دم دلاوری با نهادن جان بر کف اخلاص و فداکاری، راه سرخ عزت و این معبر نورانی لقاء پروردگار را برگزیده و سبکبال راهی آسمان عرش خداوندی می گردد.

این بار نیز دلاوری نام آشنا از خیل حماسه سازان ثاراللهی دفاع مقدس و مجاهدان استکبارستیز جغرافیای مقاومت و رادمردی از تبار شهدای کربلای ایران و سربازی فداکار از اقلیم شهید پرور کرمان، دیار کریمان در لبیکی خونین، عاشقانه در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و بدست دژخیمان پلید صهیونیستی، جرعه نوش شربت گوارای شهادت در سالگرد عروج همرزمانش در عملیات کربلای پنج شد.

سردار شهید حاج محمدعلی الله دادی پس از سه دهه جهاد مبارزه و خدمت صادقانه در دفاع از حرم زینب(سلام الله)علیها و در جوار رزمندگان شهید حزب الله در حمله ناجوانمردانه و تجاوزکارانه بالگردهای رژیم غاصب صهیونیستی به شرف شهادت نائل گردید.

در پایان این پیام از مردم همیشه در صحنه استان به ویژه شهرستان ولایتمدار سیرجان و شهر شهید پرور پاریز برای شرکت گسترده در مراسم تشییع و یادبود این شهید والامقام دعوت شده است.

گفتنی است، سردار محمد علی الله دادی، زادگاهش پاریز سیرجان بود که با شروع انقلاب وارد نهادهای انقلابی شد. وی در سال ۶۲ برای خدمت به مناطق محروم به کهنوج رفت؛ در دوران دفاع مقدس وی در لشکر ۴۱ لشکر ثارالله به عضویت در تیپ ادوات در آمد.

وی پس از شهادت حاج مهدی زندی مسئولیت فرماندهی تیپ ادوات لشکر را بر عهده گرفت؛ جانشینی لشکر ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی، فرماندهی تیپ رمضان لشکر ۲۷ حضرت رسول (صلی الله علیه وآله) و فرماندهی سپاه الغدیر یزد از دیگر مسئولیت های وی پس از دوران دفاع مقدس است.

پیکر مطهر این شهید پس از تشییع در تهران در روز اول بهمن؛ به استان کرمان منتقل می شود؛ جزئیات برگزاری مراسم در کرمان هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi