شناسه خبر : 31089
شنبه 04 بهمن 1393 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهره‌گیری از پتانسیل دانشگاه‌ها

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی گفت: با بهره گیری از پتانسیل دانشگاه‌ها و اساتید بسیجی، می‌توان روند حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسریع کرد.

به گزارش ایسنا، مسلم اورنگی در دیدار با مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن آرمان‌های شهدا تکلیف است و در این راستا باید آثار رزمندگان که دلدادگان انقلاب هستند، به نسل‌های آتی منتقل شود.

وی افزود: بسیج اساتید در راستای تحقق بخشیدن به آرمان های امام راحل و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت می کند، هم‌اکنون بیش از 2000 استاد دانشگاه، عضو بسیج اساتید استان هستند.

اورنگی با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی روند رو به رشدی را طی می کند، خاطرنشان کرد: در سالجاری بسیج اساتید استان چندین همایش ملی و بین المللی برگزار کرده است که در این بین می‌توان به همایش های از نهضت مشروطه تا قیام 29 بهمن، فرهنگ غدیر، امر به معروف و نهی از منکر، نشست علمی افزایش جمعیت و غیره اشاره کرد.

وی عنوان کرد: بسیج اساتید استان به برکت افزایش همکاری بین دانشگاه ها و ترویج فرهنگ دینی در دانشگاه ها، توانسته است رتبه نخست کشوری را در سال جاری کسب کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: با تأسیس کانون بسیج اساتید در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از پتانسیل اساتید در روند حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس بهره گیریم.

وی تأکید کرد: حرکت در راستای آرمان های شهدا وظیفه ذاتی ما است و معرفی ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آتی، بر اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی می‌افزاید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi