شناسه خبر : 31092
شنبه 04 بهمن 1393 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر شهید شفیعی

سرانجام پس از 33 سال چشم انتظاری مراسم استقبال از شهید «بیژن شفیعی» با حضور جمع کثیری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش ایسنا - شهید بیژن شفیعی در سن 19 سالگی به همراه چهار تن از همکلاسی‌ها و همرزمان خود در سی‌ام تیرماه سال 60 در منطقه عملیاتی شنام به فرماندهی حاج احمد متوسلیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد که سرانجام پس از 33 سال انتظار و چشم به راهی خانواده آن، پیکر مطهر وی توسط کمیته تفحص مفقودین و آزمایش دی.ان.ای شناسایی و امروز به زادگاه خود با استقبال گرم همشهریانش بازگشت.

شهید شفیعی به همراه چهار تن از همکلاسان خود در عملیات شنام به نام‌های محمدرضا فروتن، محمد همایی، خسرو آذری و محمد ورمزیار به عنوان شهدای مفقود به شهدای 5 تن معروف بودند که هنوز چهار شهید دیگر هنوز مفقود هستند.

مادر و پدر این بزرگوار سالهای پیش در چشم به راهی فرزند ندای حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافتند و امروز خواهران و برادران وی در جمع مردم در حالی که اشک شوق برگونه داشتند به استقبال و خوشامدگویی برادر نائل شدند.

به گزارش ایسنا؛ امشب مراسم وداع با شهید در مسجد سجاد (ع) شهر اسدآباد برگزار می‌شود و فردا جمعه سوم بهمن ماه تشییع پیکر مطهر شهید انجام خواهد شد.

قبل از آغاز مراسم استقبال امام جمعه و مسئولان شهرستان اسدآباد در منزل برادر این شهید برای عرض ارادت به مقام شامخ شهید حضور یافتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi