شناسه خبر : 31113
شنبه 04 بهمن 1393 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دوهمسر با نصف حقوق!

امید آرام - فرزند شهید هستم.. پدرم دارای دو همسر بوده که هرکدام حقوق جداگانه ای دریافت می کردند ..اما از این ماه حقوق آنها را نصف کرده اند.. وطی تماس با بنیاد استان لرستان اعلام کردند که قانون جدیده و حقوق شهید بین دو همسر تقسیم می شود..آیا اجرای این قانون به یکباره فشار اقتصادی و دغدغه خانوادها را که با حقوق کامل نتوانستند به راحتی زندگی نمایند به همراه نخواهند داشت؟

 

 

 

 

اینستاگرام
سلام ، اگر با دیده اغماض و مثبت به عملکرد منفی بنیاد با توکل به حق تعالی نظر کنیم امکان دارد هر شری مبدل به خیر شود. بنظر میرسد امکان دو زندگی جداگانه همسران شهید با نصف حقوق میسر نباشد لذا پیشنهاد میکنیم همسران شهید در یک منزل ساکن شوند تا دو نیمه حقوق متصل شود.
از سوی دیگر طبق موازین و حقوق فردی و شرعی همسران محترمه شهید بطور جداگانه ، بنیاد موظف است تمام هزینه های زندگی هریک از همسران شهید را در صورت درخواست هریک از همسران بطور جداگانه همانطور که در دوران حیات مادی شهید وجود داشته منقسم و مجزا از یکدیگر تامین نمایند.
لابد مسئولان بنیاد میتوانند حقوق فردی و منفک اشخاص را تقسیم بندی و با عدالت بین سایر وارثان توزیع و اجرا کند!!! لطفا مسئولان حقوقی و امور شرعی بنیاد را بیدار کنید!! بی گاه است !
هم شهیدبرام عزیزه هم فرزندش ولی به نظرم کارشون هم منطقیه وهم عقلی شایدیه شهیددارای 3همسربوده باید بهشون حقوق جدادادنه واله درست نیست تواین شرایطی که به ماجانبازان شاغل درادارات حقوق نمیدن درست نیست این کارروبکنند8453
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi