شناسه خبر : 31149
شنبه 04 بهمن 1393 , 14:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات کشوری ایثارگران

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام عزیزی ضمن بدرقه جانبازان ورزشکار اعزامی رشته های ورزشی تیراندازی و تنیس روی میز مسابقات کشوری برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و با اشاره به اهمیت ورزش برای همه افراد جامعه به ویژه ایثارگران، گفت: پرداختن به امر ورزش یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و همه مسؤولین باید برای فراهم کردن زمینه های آن اهتمام جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: حضور در مرحله کشوری مسابقات ورزشی یک فرصت ارزشمند برای معرفی کردن استعدادها و توانایی های جانبازان این استان است و امیدواریم از فرصت پیش آماده نهایت بهره برداری شود.
حجت الاسلام عزیزی گفت: ملاک عزیزان برای ورزش باید نشاط روح و سلامتی جسم باشد اگر با این رویکرد پیروزی هم حاصل شد که چه بهتر اگر هم حاصل نشد چیزی را از دست نداده ایم و این زمینه ای برای تلاش بیشتر و همت مضاعف می شود.
حجت الاسلام عزیزی در پایان برای جانبازان خراسان شمالی در مرحله کشوری مسابقات ورزشی آرزوی موفقیت کرد. امروز جانبازان منتخب در رشته های ورزشی تیراندازی و تنیس روی میز برای شرکت در مسابقات کشوری عازم جزیره کیش شدند.
 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi