شناسه خبر : 31211
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 15:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده سه شهید

به گزارش «ایثار» نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در دیدار با مادر شهیدان حسین، مهدی و رضا بهرامی، توجه به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را یک وظیفه برای مسئولین دانست و افزود: ملت ایران به برکت خون شهدا عزت خود را حفظ کرده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا در راه خدا، اسلام، انقلاب و استقلال کشور بهترین عزیزان خود را فدا کردند، تصریح کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند و این نزد خداوند اجری بی پایان خواهد داشت.

در ادامه مادر این سه شهید والامقام خواستار سلامتی مقام معظم رهبری شد و گفت : من هر روز برای سلامتی ایشان آیت الکرسی و صد صلوات میفرستم.

شایان ذکر است مقام معظم رهبری در هفتم اردیبهشت ماه 1371 با حضور در بیت شهیدان، ضمن دیدار با این خانواده آنان را مورد تفقد قرار دادند.

شهید رضا و مهدی بهرامی در سال 65 در منطقه پاسگاه زید و شهید حسین بهرامی در سال 62 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi