شناسه خبر : 31307
سه شنبه 07 بهمن 1393 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقد «نامه سفید»

کتاب «نامه سفید» نوشته سیدهاشم حسینی روز چهارشنبه هشتم بهمن‌ماه در سرای اهل قلم نقد می‌شود. این نشست با همکاری موسسه خانه کتاب و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نشست به عنوان نخستین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی نقد کتاب با حضور احمد شاکری و حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی جهان از ساعت 14 تا 16 روز یادشده برپا می‌شود.

کتاب «نامه سفید» داستان بانوی 40 ساله‌ای است که با خانواده خود به بهشت زهرا و بر سر مزار شهیدی می‌رود که با دیدن او به یاد دوران گذشته و خاطرات خود می‌افتد. زن با دیدن نام سنگ قبر که مبهم است و کمی مخدوش، یاد نامزد سابق خود می‌افتد که پس از رفتن پسر به جبهه، دختر نامزدی خود را با او به هم می‌زند. پس از مدتی نیز پسر نامه سفیدی برای وی می‌فرستد که نامه بدون متن او حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

کتاب «نامه سفید» بیانگر زندگی کسانی است که در عرصه جنگ ورود کردند یا نتوانستند شرایط را تحمل کنند و از دور نظاره‌گر جنگ و وقایع آن بودند.

نشست نقد و بررسی کتاب «نامه سفید» روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi