شناسه خبر : 31352
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنان عبدالملک حوثی

رهبر جنبش انصارالله:
رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تاکید بر نابجا بودن استعفای عبدربه منصور هادی تاکید کرد که سناریوی استعفای رئیس جمهور یمن نامناسب و اقدامی تحریک‌آمیز بود.

به گزارش مشرق، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی سه شنبه شب خود در پی استعفای رئیس جمهور و دولت یمن اعلام کرد که استعفای عبدربه منصور هادی رئیس جمهور این کشور مناسب نبوده است.

عبدالملک الحوثی گفت: کشور  وارد مرحله حساس و مهمی شده است ولی به فرصت واقعی نیاز دارد.

وی با تاکید بر وجود سناریو برای سیطره بر کشور تاکید کرد که سناریوی استعفای رئیس جمهور یمن سناریوی نادر و تحریک‌آمیز است.

الحوثی تاکید کرد: به همگان می‌گوئیم که ما انتقال مسالمت‌آمیز قدرت را خواستاریم و هیچ توجیهی برای نگرانی در داخل و خارج از کشور وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به آزادی «احمد عوض بن مبارک» مدیر دفتر رئیس جمهور یمن اعلام کرد که کمیته‌های مردمی وی را به سرشناسان استان شبوه تحویل دادند.

رهبر انصارالله تصریح کرد: مصلحت ملت به انتقال هر چه سریعتر قدرت به صورت مسالمت آمیز و اجرای توافقنامه صلح و مشارکت بستگی دارد لذا همه احزاب سیاسی باید برای مردم و انقلاب تلاش کنند و این به نفع همه است.

وی با بیان اینکه ملت یمنی نمی خواهند که کشور با هیچ کشور همسایه و یا قدرت بین المللی مشکلی ایجاد شود، افزود: سوق دادن کشور به فروپاشی و تجزیه مساله خطرناکی است و تاثیر منفی در داخل و خارج یمن خواهد گذاشت.

عبدالملک الحوثی ضمن درخواست از همه احزاب سیاسی به همکاری به جای درگیری اعلام کرد که انصارالله خواستار کنار زدن هیچ حزب سیاسی نیست بلکه توافقنامه صلح و مشارکت را پایه و اساس حل بحران کشور می داند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi