شناسه خبر : 31451
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساخت چهار فیلم مستند دفاع مقدس

 

سعید جهانیان که برای ساخت تله فیلم گروه سلمان به کرمانشاه سفر کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر از ساخت چهار مستند دیگر با موضوع دفاع مقدس در این استان خبر داد.

وی گفت: این مستندها زندگینامه شهیده فوزیه شیردل، شهید سوری، شهید شمشادیان و زندگی 7 شهید منطقه اورامانات است که هم اکنون در حال مطالعه و جمع آوری اطلاعات و گفتگو با خانواده های این شهیدان هستیم.

جهانیان افزود: به زودی ساخت این مستندها آغاز شده که بخشی از کار فیلمبرداری در شهرستان کرمانشاه و بخشی نیز در سومار انجام خواهد شد.

این تهیه کننده در ادامه در خصوص کارگردان تله فیلم گروه سلمان، نیز اظهار داشت: کاظم معصومی از کارگردانان شاخص کشور است که به استان کرمانشاه نگاه خاصی دارد.

وی گفت: باید از ظرفیت های استان کرمانشاه استفاده شده و عملیات های شاخص و موثری که در این استان در زمان جنگ رخ داده به تصویر کشیده شود.

جهانیان همچنین از تشکیل شورای نویسندگان دفاع مقدس درکرمانشاه خبر داد و افزود: آقای کاظم معصومی مسئول این شورا بوده و تمامی نویسندگان استان کرمانشاه نیز اعضای آن هستند.

وی یادآور شد: خروجی این شورا، مستند، سریال و کارهایی سینمایی خواهد بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi