شناسه خبر : 31453
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی تأمین مسکن ایثارگران

به گزارش خبرگزاری موج، قدمعلی حیدری، معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگرارن استان اصفهان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: هیأتی از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان ملی زمین و مسکن که با هدف بررسی و حل مشکلات مسکن ایثارگران استان اصفهان به این شهر سفر کرده بود با مسؤولان استانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک جلسه مشترک تشکیل دادند.


وی با اشاره به این که محمدزاده، قائم مقام سازمان ملی زمین و مسکن، شادالویی، معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، نافیان، مدیرکل بنیاد استان اصفهان و محمودزاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسه حضور داشتند، افزود: این هیأت ضمن بازدید از زمین‌های اطراف شهر به بررسی امکانات موجود برای واگذاری مسکن به ایثارگران استان اصفهان پرداختند که در پایان مصوب شد در مورد مابقی واجدان شرایط نیز ضمن بررسی امکانات اولیه، هماهنگی های لازم انجام شود.
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگرارن استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر بیش از 20 هزار ایثارگر واجد شرایط دریافت مسکن در سطح این استان وجود دارد.
گفتنی است؛ مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیش از تشکیل این جلسه مشترک از گلستان شهدای اصفهان و آسایشگاه شهید مطهری بازدید کرده و به منظور مرتفع کردن مشکلات ایثارگران با معاونان استاندار اصفهان نیز تشکیل جلسه دادند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi