شناسه خبر : 31504
دوشنبه 13 بهمن 1393 , 12:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیس دانشگاه آزاد با خانواده شهید تقوی

 

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه جمعی ار معاونان و مدیران دانشگاه در منزل سردار شهید حمید تقوی  و با  تبریک و تسلیت شهادت این فرمانده دفاع مقدس با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به آیه ۵ از سوره مبارکه ابراهیم مبنی بر اینکه انسانها باید ایام الله را یاد کنند، گفت: روزهای خدا روزهایی است که در آنها تحولات بزرگی به ویژه در زندگی اجتماعی انسان ها رخ داده باشد و دهه فجر قطعا یکی از ایام الله است.

میرزاده با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) توانست با تدبیر موسایی و دم مسیحایی خود این انقلاب را به پیروزی برساند و این خون شهدا بود که این انقلاب را پایدار و استوار ساخت، به رغم حجم دشمنی ها و توطئه هایی که از ابتدا بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و مردم ایران وجود داشت، خون شهدا و صبر خانواده شهدا اصلی ترین عامل پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به صبر عظیم خانواده های معظم شهدا و با بیان اینکه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا هستند با یاد آوری شهادت سردار حمید تقوی، خاطر نشان کرد: هنوز هم شهدا هستند که با خون پاک خود درخت انقلاب را آبیاری می کنند، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران آن بی نظیر است و هیچ کشوری به اندازه ایران از آن بهره مند نیست.

در این دیدار همسر شهید تقوی ضمن تشکر و قدردانی از میرزاده، این حضور را باعث قوت قلب خانواده شهید دانست و ضمن آرزوی عمر با عزت برای ایشان به علاقه شدید شهید تقوی به تحصیلات عالیه اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار یک شب قبل از شهادت اش بطور جدی پیگیر وضعیت آزمون دکتری دخترش بود و همواره فرزندان خود را به جدیت در ادامه تحصیلات راهنمایی می کرد.

دو تن از فرزندان شهید تقوی دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند. یادگاران این شهید در ابتدای این جلسه به ذکر خاطراتی از دوران زندگی پر افتخار این فرمانده ۸ سال دفاع مقدس و نحوه شهادت ایشان پرداختند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi