شناسه خبر : 31545
سه شنبه 14 بهمن 1393 , 13:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیر شبکه یک با خانواده شهید باقری



به گزارش خبرگزاری فارس، در این دیدار  حبیب الله والی نژاد مدیرگروه حماسه و دفاع شبکه یک و عوامل تولید مجموعه «آخرین روزهای زمستان» از جمله مهدی زمین پرداز بازیگر نقش شهید باقری، مدیر شبکه یک سیما را همراهی کردند.

 

احسانی ضمن ادای احترام به مادر و برادر شهید باقری، یاد و خاطر این شهید را گرامی داشت و افزود: به تصویر کشیدن دلاوری‌های فرماندهان دفاع مقدس برای جوانان از وظایف اصلی تلویزیون بویژه شبکه یک است.
 در این دیدار مادر و برادر شهید حسن باقری به تشریح ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی آن شهید بزرگوار پرداختند.
مادر شهید باقری با قدردانی از حضور مدیر شبکه یک سیما، این اقدام وی را ارزشمند دانست و افزود: حضور شما در همزمان با سالگرد شهادت فرزندم موجب دلگرمی و آرامش خاطر خانواده شهید باقری شد.
کبری افشردی بهروز همچنین با تشکر از شبکه یک به خاطر تولید و ساخت فیلم مستند «آخرین روزهای زمستان» تصریح کرد: مجموعه آخرین روزهای زمستان بسیار تاثیرگذار بود و همه کسانی که این مستند را دیده بودند آنرا پسندیدند و من به نوبه خودم از همه عوامل سازنده آخرین روزهای زمستان تشکر می کنم.
 مادر شهید باقری با تشکر ویژه از آقا مهدی (مهدی زمین پرداز) بازیگر نقش حسن باقری در مجموعه آخرین روزهای زمستان افزود: شباهت ظاهری آقا مهدی همراه با صداگذاری خوب این اثر موجب شد که من هر بار که این مجموعه از شبکه یک پخش می شد  واقعا فکر کنم که این خود حسن است که دارد صحبت می کند.
شهید حسن باقری در 9 بهمن 1361 وقتی در منطقه فکه مشغول شناسایی منطقه دشمن و آماده‌سازی عملیات والفجر مقدماتی بود، در سنگر دیده‌بان مورد اصابت گلوله خمپاره قرار گرفت و همراه با مجید بقایی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهید باقری که درهنگام شهادت ۲۷ ساله بود، سمت قائم‌ مقامی فرمانده نیروی زمینی سپاه را برعهده داشت.



 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi